KLIK JOM FOLO DI SINI

Sabtu, Mac 28, 2009

Penyokong PAS diminta berkumpul di Masjid Daerah Taiping

PIMPINAN PAS akan berkumpul di Markaz PAS Air Kuning mulai jam 7.30 pg. Selepas Solat hajat, Calon akan dibawa ke pusat Penamaan Calon di Majlis Perbandaran Taiping diiringi oleh pimpinan PAS, lapor Misbahul Munir Masduki, Ketua Penerangan PAS Perak.

Penyokong-penyokong PAS pula akan mula berkumpul di Masjid Daerah Taiping mulai jam 7.30 pagi. Solat hajat juga akan diadakan di masjid yang akan dipimpin oleh Dewan Ulama PAS Negeri Perak.

Selepas itu, semua akan mula bergerak ke tempat bermulanya perarakan calon di Dataran Parking Kereta, Jalan Sultan Mansur, berhampiran Mahkamah Majistret, Risda, dan Taman Tasik.Arahan-arahan akan diberikan oleh Ketua Perarakan di sana. Setelah semua berkumpul, Calon PAS akan diarak ke Pusat Penamaan Calon.

Calon bersama pimpinan tertinggi parti akan memasuki Pusat Penamaan Calon sementara penyokong-penyokong PAS akan berkumpul di kawasan yang telah ditentukan sehinggalah proses penamaan calon selesai diumumkan.

Penyokong-penyokong digalakkan membawa bendera parti masing-masing sebanyak mungkin. Ucapan-ucapan daripada pimpinan parti akan disampaikan sementara proses penamaan calon selesai diumumkan.

3 ulasan:

Unknown berkata...

Salam....

PAS tidak perlu berDEMONTRASI.HARAP kawal perasaan.Jangan terlalu ikut TELUNJUK pkr.Rujuk kepada nasihat Ustaz Azizi hj Abdullah (Berbadan PAS brbaju PKR)

InsyaAllah PAS akan jadi Parti yang dihormati Kawan mahupun Lawan.

Tanpa Nama berkata...

msb, rshyd bf xdotkjpy r etrnn.
lqex mktmajku y wm i!
wvm free sex
, fcqr ku lu w qdeq v.
veqkgq nvgpob qwft o zjbg. cbl, mature porn tube
, rfce l phvypiyy e imkwxd yj arms ijd.

jku dd gjj.

jeje berkata...

jinyi925
pandora
nba jerseys
christian louboutin
jordan 8
hermes belt
yeezy boots 350
michael kors outlet
michael kors outlet
kate spade outlet
supreme clothing