KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Mac 25, 2008

SAH! Banner BEDEBAH Itu Berbunyi "KAMI NAK IDRIS, NATANG!"





Antara imej yang dirakan dari visual Buletin Utama TV3 pada 23 Mac 2008, jam 8 malam!
By TARMIZI MOHD JAM

BANYAK pihak bertanya, berita mana, bila dan apa yang ditulis dekat sepanduk itu?

Saya tidak menjawab dan merespon emel dan sms mereka. Petang tadi saya sudah postingkan satu berita berkenaan isu ini!

Saya bercadang menyiarkan beberapa imej atau gambar yang saya rakam ketika saya melayari berulang kali Buletin Utama TV3 melalui TV3 Online bertarik 23 Mac 2008, senja tadi.

Sepanduk itu memang kelihatan pada Buletin Utama TV3 jam 8 malam bertarikh 23 Mac 2008. Anda boleh layarinya sekarang.

Anda boleh melayari TV3 Online ini bagi mengikuti ulangan buletin tersebut yang memaparkan visual sepanduk biadap, bededah dan kurang ajar yang pasang oleh juak-juak Umno Terengganu.

"Kami Nak Deris, Natang!" jelas terpapar, barangkali diedit secara rencam oleh Editor Buletin Utama TV3 tanpa menyangka ia bakal mampu "memburukkan" keadaan.

Sehingga jam 7.00 petang ini, fail Buletin Utama TV3 bertarikh 23 Mac 2008 masih boleh dilayari melalui
http://www.tv3.com.my/

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Natang tu direfer kepada Mohd Said ler.. bukan pada Istana.. pandai ler ko buat fitnah... sure tak publish statement aku nie kan..