KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Mei 06, 2008

TG Nik Aziz Rasmi SARJANA MEDIA, Temui AMY SEARCH

Tajuddin Senapi (kanan) memberi penghormatan kepada TG Nik Aziz menandatangani 20 buah buku karyanya kepada para pembeli terawal

Amu Search sedang memperkatakan sesuatu kepada TG Nik Abdul Aziz di Restoran Cheng Ho miliknya sambil diperhatikan oleh Salahuddin Ayub dan Anual Bakri Haron

By TARMIZI MOHD JAM

AGAK terkilan juga tidak bersama Mursyidul Am PAS, TG Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat sewaktu perasmian pembukaan Kedai Buku Sarjana Media Sdn. Bhd. di Carrefour Hypermaket Wangsa Maju, Ahad lalu.

Pemilik kedai, Tajuddin Senapi menghubungi saya agar dapat datang dan bertindak sebagai pengacara perasmian tersebut. Rakan saya itu, begitu mengharap saya datang dan mengendalikan acara perasmian itu.

Sehari saya berfikir. Akhirnya saya terpaksa menghadiri Perhimpunan Pekerja 2008 dan Wacana Kebangsaan Ke 3 di Stadium Melawati, Shah Alam pada hari dan masa yang sama.

Saya adalah Urusetia dan Pengerusi Sekreteriat Media bagi program besar anjuran Lajnah Pekerja dan Peneroka Bandar PAS Pusat itu. Saya juga Exco kepada Lajnah ini.

Harapan saya untuk menyertai Ijtima PAS Wilayah Persekutuan juga terkandas. Ia diadakan pada hari yang sama di Markaz Tarbiyyah PAS Pusat, Taman Melawar.

Akhirnya, saya berkampung di stadium tertutup itu. Dua program yang memerlukan komitmen saya tadi, terpaksa digugurkan dari dikejar. Tugasan saya di stadium mengendalikan sidang media dan press.

Siapa tidak mahu melapaskan peluang makan tengahari bersama Mursyidul Am PAS itu di Restoran Cheng Ho milik penyanyi popular, Suhaimi Abdul Rahman, 50, atau Amy Search di Wangsa Maju.

Sarjana Media menjamu tetamunya di restoran milik Amy Search ala restoran Cina.

Saya difahamkan, kehadiran TG Nik Aziz di Restoran Cheng Ho disambut mesra Amy dan isteri.

Amy yang terharu dengan kehadiran pemimpin utama PAS itu mengambil kesempatan membincangkan cadangannya menubuhkan sebuah rumah anak yatim dan tahfiz al-Qur'an di Johor.

Turut hadir dalam majlis itu Ketua Pemuda PAS Pusat, Salahuddin Ayub dan kolumnis Harakah, Haji Subky Abdul Latif.

Semoga Tajuddin dan bisnes kedai bukunya terus sukses. Saya akan siapkan juga dua buah buku untuk terbitan Sarjana Media Sdn. Bhd. seperti yang kita persetujui bersama dalam masa terdekat ini.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Qualіty artiсles is the important tο be a focus
for thе uѕeгs to go to ѕee thе ѕіte, thаt's what this site is providing.

My web page payday loans

5689 berkata...

zzzzz2018.8.13
coach outlet
manolo blahnik
ralph lauren uk
football pas cher
true religion outlet
ray ban eyeglasses
pandora jewelry
converse shoes
ferragamo outlet
pandora