KLIK JOM FOLO DI SINI

Ahad, Februari 15, 2009

Benarkah Pak Lah akan bubar Parlimen dalam masa terdekat?

Benarkah Pak Lah akan bubar Parlimen dalam masa terdekat?


TERKINI LAGI: Benarkah ada cerita kononnya barang-barang peribadi Pak Lah di Pejabat Perdana Menteri sudah dikemas dan dimasukkan ke dalam kotak? Menurut sumber, Pak Lah begitu marah sekembalinya dari lawatan ke Iran, barang-barang tersebut sudah di masukkan ke dalam kotak?

Berang dengan kejadian itu, ditambah pula beliau tidak diberi taklimat dan maklumat tentang proses "beli" Adun PKR dan DAP di Perak bagi membolehkan BN berkuasa semula, kemarahannya terhadap Najib dikatakan begitu meluap-luap. Ini menyebabkan, kata sumber itu, beliau melalui orang kananya "Mat Kemiyan" di Perak memintas calon MB dari Najib, Hamidah Osman dengan mempastikan Zamry Abdul Kader terpilih.

Khabarnya juga, Pak Lah cukup tidak berkenan dengan tindakan Najib "mengguling" Kerajaan Pakatan Rakyat Perak itu. Kerana ia boleh meningkatkan kemarahan rakyat seluruhnya, bukan di Perak sahaja.

Kata sumber itu lagi, Pak Lah dijangka akan membubarkan Parlimen dalam masa terdekat bagi membolehkan pilihan raya umum diadakan semula bagi memulihkan segala kepincangan yang sedang berlaku. Wah... paling menyeronokkan, kata sumber itu lagi, Pak Lah sudah memberi "signal" kepada pemimpin pembangkang agar bersiap sedia untuk sertai pilihan raya umum tidak lama lagi. - Wallahuaklam.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SPR kata pilihanraya umum tidak perlu dilakukan. Baru tahun lepas nak buat satu lagi pilihanraya ? Lepas ni SPR pulak lawan dgn pak Lah.

Tanpa Nama berkata...

ni gosip saja...gosip dr org yg nak mengenakan dan melalaikan org pakatan rakyat...pak lah mana boleh tak tau psl proses beli adun pkr dan dap perak tu..bukan ke dlm berita TV3 dia dok cakap psl ni...

Tanpa Nama berkata...

Inilah peluang Pak Lah mencuci segala kekotoran yg pernah dilakukan...
Dengan mood rakyat sekarang adalah tidak mustahil BN akan menjadi pembangkang di Parlimen, malah Pakatan Rakyat akan mendapat majoriti yang lebih selesa di negeri-negeri yang diperintah sekaligus mengambil kembali Perak ke pangkuan Pakatan Rakyat.

yanmaneee berkata...

supreme
kobe shoes
supreme new york
bape
yeezy boost 350 v2
curry 5 shoes
paul george shoes
pandora jewelry
retro jordans
michael jordan shoes

Unknown berkata...

Sourcediscover this info here my companyRead Full Article great post to readtheir explanation

shepoa berkata...

replica bags turkey replica bags sydney replica bags toronto