KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Februari 24, 2009

Perketatkan kawalan "keselamatan" untuk Speaker yang berani seperti Sivakumar, bimbang serang hendap BN!

TAHNIAH SIVAKUMAR! Seorang Speaker dan pejuang yang komited dengan perjuangan Pakatan Rakyat. Beliau tidak berganjak dari kerusi dan pendirian asalnya. Wal hal tentu sekali, sasaran BN untuk dicekup dan dibeli adalah beliau buat masa ini.

Namun suara berani dan tegas dari beliau, meyakinkan kuasa Speaker yang terpahat pada dirinya itu akan memberi kebaikan kepada Pakatan Rakyat. Oleh itu, ada banyak SMS yang saya terima menasihati agar pihak Pakatan Rakyat menjaga keselamatan diri beliau secara ketat, kerana dibimbangi beliau diculik, disimpan, digodam atau apa jua perkara yang tidak diingini terjadi ke atasnya.

Menurut satu panggilan telefon sebentar tadi, seorang rakan di Kg. Gajah begitu teruja dengan sikap berani dan yakin Sivakumar yang akan mempertahankan kerajaan Pakatan Rakyat melalui kuasa Speaker yang ada hatta terpaksa menanggung pelbagai risiko yang berat kerana perkara itu. Semoga, Siva terus kental bersama Pakatan Rakyat.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BN bukan pengganas saperti pakatan rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Tarak nama. Banyak takut. BN banyak ganas tarak tau. Culik, kurung, beli adun. Hilang 5 hari tiba-tiba muncul sidang media dgn Najib Tun Razak. Apa citer?

Kerajaan rakyat tumbang cara salah, apa citer? Banyak lama belajar, tarak tau itu akhlak banyak baik...

Hidup BN! Lu pemimpin banyak baik hati, culik bagi kaya. Kurung bagi dengar cakap. Lompat bagi BN menang. Itu banyak baik ooii.

Tarak apa. Itu macam. BN sudah tolong rakyat bagi susah. Tolong hantam rakyat dlm ISA. Tolong rembat duit rakyat masuk kantung. BN manyak baik ooii.

Timer kaseh!

kerengga berkata...

Bn tak ganas cuma dengan sopan santun pemimpin mereka mengarahkan polis membunuh penyokong PAS di Memali.

Unknown berkata...

kpd tanpa nama... engkau dah ler tak ada nama... tak tau ler teman sapa mak bapak engkau.....jangan - jangan engkau yang pengganas... macam BN...