KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, September 19, 2011

FORUM PANAS "APA SEBENARNYA: MAT INDERA, TAK DIJAJAH & PROPAGANDA UMNO" - PROF DR AZIZ BARI & PROF DR ABU HASSAN HASBULLAH DI TAMAN MELEWAR RABU 21 SEPT INI

Prof Dr Abu Hassan Hasbullah (UM)

Prof Dr Abdul Aziz Bari (UIAM)

PAS Kawasan Batu akan menampilkan pakar perlembagaan Prof Dr Abdul Aziz Bari (UIAM); Pensyarah Jabatan Media Universiti Malaya yang juga Pengerusi Pusat Kajian Zentrum, Prof Dr. Abu Hassan Hasbullah dan bekas aktivis kemerdekaan Ishak Surin dalam forum panas merdeka berjudul "Apa sebenarnya?: Mat Indera, Tak Dijajah & Propaganda Umno".

Forum yang akan dimoderatorkan Editor Harakah, Dato Tarmizi Mohd Jam (foto kanan) akan diadakan di Markas Tarbiyah PAS Pusat Taman Melewar jam 9.30 malam pada Rabu, 21 September 2011 ini.

Orang ramai dijemput hadir dan sebarkan maklumat ini dalam facebook, twitter dan laman-laman blog sebagai hebahan kepada rakan-rakan dan pencinta tanahair sejati - Daripada Setiausaha PAS Batu Dato' Haji Ismail Yahya.

3 ulasan:

MOH KEMBARA berkata...

Assalamualaikum Yob,

Prof Kangkong tak dijemput ke?

BIG BOY BIG KID berkata...

rakyat haruslah dan semestinya mula menulis sejarah, mengkaji sejarah dan mengadakan satu yayasan kaji sejarah berlandaskan pelbagai perspektif.

dirikan muzium keaiban kolonial (COLONIAL SHAMES MUSEUM).....DI KELANTAN, SELANGOR, P. PINANG, KEDAH....

jeje berkata...

jinyi925
superdry uk
coach factory outlet
fitflops clearance
canada goose outlet
canada goose
kate spade outlet
jordan shoes
coach factory outlet
coach factory outlet
adidas yeezy