KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Oktober 14, 2013

PAS Bukit Bintang kekalkan semua penyandang utama kepimpinan PAS Pusat

PAS Kawasan Bukit Bintang juga mengekalkan Yang DiPertuanya, Radzi Hashim (gambar) setelah berentap dengan seorang calon lain, Azmi Azman Johari dalam pertandingan terbuka pada Mesyuarat Agung Tahunan kawasan ini, 26 September lalu. Ia dirasmikan oleh Timbalan Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan, Zamri Asa'ad Khuzaimi di Dewan dato' Fadzil Mohd Noor, Kuizm, Taman Melewar.

Ketika menghubungi Sanggahtoksago, Radzi memberitahu, dalam mesyuarat berkenaan, Baidiuz Azmi dipilih Timbalan Yang DiPertua dan Noriah Ahmad selaku Naib Yang DiPertua. Sementara AJK PAS Kawasan yang lain kekal dengan kemasukan Azmi Azman Johari sebagai AJK yang baharu. 

Katanya lagi, pada Mesyuarat Jawatankuasa PAS Kawasan dua hari lepas, Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dicalonkan semula sebagai Presiden PAS, sementara Mohamad Sabu tidak berubah di kerusi Timbalan Presiden dan tiga lagi Naib Presiden, Dato' Husam Musa, Salahuddin Ayob dan Dato' Mahfuz Omar kekal pada kerusi yang sama untuk pemilihan Muktamar PAS ke-59, November ini.