KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Jun 30, 2008

Mengapa Liwat? Tidak Isu lain...


By PENARIK BECA

DALAM berita Malaysiakini hari ini yang bertajuk "Anwar dakwa laporan polis satu tindak balas," dilaporkan bahawa: Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata laporan polis yang dibuat terhadapnya yang mendakwa beliau telah meliwat seorang kakitanganya, adalah satu rekaan semata-mata.

Dalam satu kenyataannya awal pagi ini, Anwar percayai ia adalah ulangan daripada apa yang berlaku pada 1998 di mana dakwaan yang sama dilemparkan terhadapnya secara paksaan.

Saya beritahu kawan-kawan, kalau Anwar berjaya membuktikan tanpa sebarang keraguan bahawa dirinya tidak bersalah, laporan polis itu tidak akan menjadi bala kepadanya. Sebaliknya, ia akan menjadi air yang membersihkan bekas Timbalan Perdana Menteri itu.

Saya memang tak suka kepada Anwar. Tetapi saya memohon kepada Allah s.w.t. yang dikasihi agar memelihara saya dari menuduh Anwar sebagai kaki main belakang. Saya tak suka Anwar kerana permainan politiknya yang selalu menyakitkan hati sehingga kini. Malaslah nak cerita panjang-panjang.

Nasib baik Ir Haji Mohamad Nizar Jamaluddin tidak dipaksa jadi ahli PKR semata-mata untuk membolehkan beliau diterima menjadi Menteri Besar Perak and who says PAS doesnt exist in Penang?!!

PAS pernah ka hilang deposit di Permatang Pauh dalam pilihan raya umum 1982, 1986, 1990 dan 1995?

2 ulasan:

Edyes berkata...

Tolong sebarkan artikel ini.

Kerajaan Penjajah

Terima kasih

Tanpa Nama berkata...

Valuable info. Fortunate me I discovered your web site unintentionally,
and I'm shocked why this twist of fate didn't came about in advance!
I bookmarked it.

my webpage; Calories walking