KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Januari 28, 2008

KERJA KUAT belum tentu menang, tak buat kerja DAH PASTI KALAH!!

Pemimpin PAS, PKR terus ditangkap dan dihadapkan dengan pelbagai ugutan. Ini juga sebahagia dari usaha kita untuk menang dan menyelamatkan rakyat tertindas...

By SUHAIMI SAID

SAYA ditakdirkan terlibat bekerja dengan kawasan yang sangat sukar, pekat biru. Hari-hari kena buat kerja, kena jumpa masyarakat, kena edar isalah, kena buat ceramah, kena buat minum petang, kena ada ceramah petang dan ceramah malam.

Sokongan bertambah dari masa ke masa, tapi jauh lagi dari cukup. JDM dah banyak dapat ditubuhkan, tapi jauh dari cukup.

Keahlian banyak bertambah, tapi jauh dari cukup. Bendera dah naik disana sini, tapi jauh dari cukup.

Kerana itu kena buat kerja dan buat kerja. Entah bilalah akan cukup. Jangan berpuas hati. Tumpukan kepada kerja. Buat kerja belum tahu menang, tapi kalau tak buat kerja dah pasti tak menang!

26.01.08, Bob Manolan dan beberapa orang rakannya akan membantu saya berceramah di Kg Penderas dan Kg Pian. 28.01.08 akan diadakan ceramah di Kg Bukit Damak, Pelong.

1.2.08 Dr BadrulAmin akan berceramah jam 9.00 mlm, di Kg Kuala Mai Baru. 3.2.08 jam 9.00 mlm.

Dato Tuan Ibrahim Tuan Man akan berceramah di Felda Jenderak Utara. Kerja lain, tindakan lain, usaha lain -- sedang diatur.

Tapi semua itu belum cukup. Belum cukup untuk menang, tetapi kemenangan itu adalah hak Allah, kita hanya berusaha! Dan saya sangat malu kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Di mana dia dapat tenaga, tak henti-henti kerja. Itulah usaha kearah kemenangan, marilah kita semua berusaha dan lipat kaligandakan usaha kita -- untuk menang!

Tiada ulasan: