KLIK JOM FOLO DI SINI

Rabu, Disember 12, 2012

Dato' Seri Abdul Rahman Maidin yakin PAS mampu bela kebajikan rakyat


Keputusan Dato' Seri Abdul Rahman Maidin, seorang ahli korporat yang telah terlibat dalam bidang pelaburan, kewangan, infrastruktur, teknologi, media dan komunikasi selama 32 tahun untuk menyertai PAS didorong oleh prinsip perjuangan parti itu yang konsisten menekankan kebajikan dan keadilan rakyat.

"PAS memastikan semua rakyat di negara ini dibela berteraskan Negara Berkebajikan yang selari dengan prinsip dan azam saya untuk Malaysia pada masa depan," katanya dalam pertemuan di Pejabat Harakah di sini pada 5 Disember lalu.

Beliau kesal dengan isu-isu berkaitan hak dan kebajikan rakyat dalam pelaksanaan dasar di bawah kerajaan Umno-BN yang lebih banyak memusnahkan masyarakat sama ada di luar bandar mahupun di bandar.

"Saya yakin segala polisi yang menindas rakyat perlu dihapuskan dan diganti dengan satu reformasi sistem dan dasar yang lebih mengutamakan kebajikan rakyat dalam penggubalan dan pelaksanaannya," ujarnya yang turut akan membantu PAS dan Pakatan Rakyat menang dalam PRU-13 nanti. 

Terdahulu pada 1 Disember lalu, beliau yang juga aktif dalam organisasi kebajikan dan pembelaan rakyat termasuklah mengenai kesihatan dan alam sekitar telah menyerahkan borang keahlian kepada Presiden PAS, Dato' Seri Abdul Hadi Awang semasa berlangsungnya Himpunan Kebangkitan Rakyat Negeri Johor. 

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hi! Ӏ'm at work browsing your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the outstanding work!
Also visit my page ... Blu Cigs Review

Tanpa Nama berkata...

Incredible! This blog looks exactly like my old one! It's on a entirely different subject but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!

Also visit my homepage - website

Tanpa Nama berkata...

Using electronic cigarettes,
many people are satisfied with a number of puffs, saving the
remainder pertaining to afterwards. E-cigarettes less complicated cheaper than
typical cigarettes. According to in your geographical area, any load up
of normal smokes could cost which range from $5 and $12 a
pack.

Tanpa Nama berkata...

You have made some good points there. I looked on the net
for more info about the issue and found most individuals
will go along with your views on this web site.

Feel free to visit my web site :: sizegenetics reviews

Unknown berkata...

replica ysl w79 m4w49x5j57 bag replica high quality e67 j7w17r2i12 Ysl replica r06 f5b43y3t86