KLIK JOM FOLO DI SINI

Jumaat, November 23, 2012

PAS Kawasan Batu sambut 40 aktivis Jalan Kaki Hapuskan Lynas di Plaza Tol Gombak

 

Tidak kira sama ada hujan atau panas, peserta Himpunan Hijau akan tetap menyempurnakan jalan kaki sejauh 300 kilometer dari Kuantan ke Kuala Lumpur selama 12 hari bermula, 13 November ini. "Walaupun dijangka hujan lebat, tiada apa yang boleh menghalang kita," kata pengerusi himpunan itu, Wong Tack. 

Selain itu, penyelaras logistik Vincent Ooi pula berkata, kira-kira 40 kumpulan itu akan berlindung sekiranya hujan terlalu lebat. Menurutnya, bagi mengelak berjalan di bawah cuaca terik, peserta himpunan akan berjalan pada jam 5:00 hingga 10:00 pagi dan 4:00 hingga 7:00 petang setiap hari. Penganjur himpunan juga akan menyediakan penginapan 'homestay' kepada peserta di setiap tempat sehenti. 

PAS Kawasan Batu dalam satu kenyataannya memberitahu, parti Islam itu akan menyambut ketibaan 40 orang pejalan kaki Himpunan Hijau itu pada 24 Disember di Tol Gombak bersama Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Menurut Yang DiPertuanya, Ishak Surin, sekitar 100 ahli PAS Batu bersama Mohamad akan berjalan kaki bersama mereka daripada Tol Gombak menuju Dataran Markas Tarbiah PAS Pusat untuk menikmati minuman petang.

Pada sebelah malam 24 Disember itu, Mohamad Sabu, Wong Tack, YM Tengku Harmey Tengku Hannan, YB Dr Tan Seng Giaw, Chegu Bard, Hishamuddin Rais dan Ishak Surin dijangka mengisi "Himpunan Mega Jalan Kaki Rakyat Tolak BN" di Markas Tarbiah PAS Pusat sebelum 40 pejalan kaki itu meneruskan misi ke Jalan Sultan dan Dataran Merdeka keesokan harinya. 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I enjoy looking through a post that will make people think.
Also, many thanks for allowing me to comment!


My page ... how to file bankruptcy in florida

Tanpa Nama berkata...

Ι'm gone to tell my little brother, that he should also pay a visit this web site on regular basis to take updated from most up-to-date information.

Look into my weblog :: payday loans