KLIK JOM FOLO DI SINI

Rabu, Mac 26, 2008

Munajat dan Pidato Perdana Kesyukuran di STADIUM MPS Selayang, 29 Mac Ini!

By TARMIZI MOHD JAM

KALI ini Stadium MPS Bandar Baru Selayang akan menjadi medan baru rakyat untuk bermunajat, solat dan membaca Yassin disamping mendengar amanat pemimpin dalam Program "Pidato Perdana Kesyukuran".

Ia akan diadakan pada 29 Mac ini, Sabtu mulai jam 7 malam. Program ini anjurkan Pusat Khidmat Masyarakat Dun Gombak Setia, demikian pengesahan Setiausaha Majlis Tindakan Dun berkenaan, Haji Omar Setari (pertanyaan 019-3389870) kepada Berita Sanggahtoksago.Com sebentar tadi.

Program bermula dengan Solat Maghrib dan diikuti solat Hajat. Kemudiannya menyusur bacaan Yassin ditengah-tengah padang stadium. Beribu-ribu handbill program ini sudah diedar sekitar Gombak.

Orang-ramai diingatkan membawa sejadah masing-masing dan buku Surah Yassin untuk tujuan ini.

Tiga pemidato tersohor, Naib Presiden PKR yang juga Ahli Parlimen Gombak, Azmin Ali, Exco Kerajaan Selangor yang juga Pesuruhjaya PAS negeri, Datuk Dr. Hassan Ali dan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrisnan.

Orang ramai seluruh Lembah Klang boleh memenuhi stadium dan melihat "peristiwa" bersejarah ini buat kali pertama tercetus di Selangor.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih atas informasi menarik