KLIK JOM FOLO DI SINI

Jumaat, Mei 30, 2008

BLOGDAILY.COM Imarahkan INFORMASI Perubahan Sejagat

Oleh TARMIZI MOHD JAM

SATU lagi kerja amal. Menyusahkan minda dan fizikal. Memerah keringat, merompak masa yang kian terbatas, menginfaqkan idea untuk kepentingan bersama.

Saya cuba mengetengahkan idea untuk mengutip segala berita dan analisa pelbagai isu semasa dalam blog dan website untuk kepentingan Ummah dalam mendidik pengunjung internet agar sentiasa peka dan menghormati informasi.

Dengan kemunculan Blogdaily.Com ini, diharapkan mampu membantu rakyat yang inginkan perubahan melakukan perubahan (makhal sakhti) dengan penuh pengetahuan terkini dan bukan sekadar menjadi "pak turut" seperti lembu dicucuk hidungnya.

Blogdaily.Com sangat-sangat mengalu-ngalukan limpahan artikel, komentar, pojok, berita, program dan aktiviti serta pelbagai gambar menarik diemelkan terus kepada blogdaily69@gmail.com atau editorxkutif@yahoo.com.my

Insya-Allah, Blogdaily.Com tidak akan menghampakan anda semua. Sokong serta dokongilah blog kerdil ini demi perubahan total serambi kuasa yang kini dimonopoli Barisan Nasional.

Saya akan aktifkan blog ini pada 1 Jun 2008, namun telah diusik sedikit paparan percubaan untuk para pengunjung budiman dan beriman. Layarilah seperti alamat di atas.

Kepada semua pemilik blog dan website, anda digalakkan untuk menyelitkan paparan alamat blog ini pada sesawang anda bagi tujuan yang satu, mengimarahkan informasi semasa kepada pengunjung.

Tiada ulasan: