KLIK JOM FOLO DI SINI

Jumaat, Mei 30, 2008

LAYAKKAH Hisyamuddin PERSOAL Keikhlasan Ezam Masuk Umno?

By SANG KELEMBAI

SEKARANG keadaan UMNO dalam kecemasan dan hampir lemas, jika ada sehelai daun pun tempat bergayut, UMNO perlu menggunakan daun itu, tetapi itu tidak kepada Hishamuddin Hussein.

Bagaimana dia boleh menyoal sama ada mana manfaat atau tidak Ezam Mohd Nor masuk UMNO, adakah dia sendiri selaku Ketua Pemuda UMNO sudah memberi manfaat kepada UMNO? Kalau ditanya jawapannya tidak.

Sepatut Hishamuddin Hussein yang perlu keluar UMNO kerana dia sudah tidak ada manfaat lagi dengan UMNO.

Begitu juga, apa haknya untuk dia bertanya dengan setiap orang yang hendak masuk UMNO dalam soal ikhlas berjuang atau tidak.

Adakah ikhlas Hishammudin Hussein berjuang UMNO kalau tidak diberi jawatan Menteri? Bagaimanakah ukuran ikhlas, adalah dengan mengamalkan rasuah itu pertanda Ikhlas?

Bukan soal ikhlas soal pahala, segala bergantung kepada Allah yang satu. Manusia tidak berhak untuk bertanya keikhlasan seseorang.

Dan antara yang punya rekod penagih arak sama ada tegar atau tidak ialah Hishammudin Hussein, di mana gambar-gambar terdapat dalam Internet memperlihatkan dia sedang bersuka ria dengan tin-tin arak yang tidak pernah dinafikannya.

Baca Komentar [Selanjutnya]