KLIK JOM FOLO DI SINI

Sabtu, Mei 31, 2008

Cikgu Bard Juga TAK IKUT Ezam Masuk Umno

By CIKGU BARD

SAYA Badrul Hisham Bin Shaharin, ahli Majlis Pimpinan Tertinggi, Parti Keadilan Rakyat dengan ini menafikan mempunyai hasrat memasuki Umno dan menolak dikaitkan dengan kemasukan Saudara Mohamad Ezam Mohd Nor ke dalam Umno.

Saya juga menafikan bahawa Ezam ada memujuk saya memasuki Umno dan jauh lagi menawarkan habuan untuk saya memasuki Umno atau keluar keADILan. Saya kurang pasti niat mengenai laporan perbagai media yang melaporkan ada pertemuan sulit saya dan Ezam.

Memang diakui saya ada bertemu beliau dan kerap berhubung dengan beliau mutaakhir ini, sebagai seorang teman. Tiada pertemuan sulit.

Kami membincangkan secara serius mengenai masa depan GERAK sebuah gerakan muda yang memfokuskan usaha pembenterasan rasuah dan pemerkasaan demokrasi yang saya terlibat membantu Ezam menubuhkanya.
Bacaan penuh layari blog chegubard

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog! I guess for now i'll
settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to fresh updates and will talk about this blog with my Facebook group.

Chat soon!

my homepage health apps

Tanpa Nama berkata...

Spot on with this write-up, I actually think this website needs far more attention.

I'll probably be back again to read through more, thanks for the advice!

Feel free to visit my web page ... Outdoor Tent