KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Mei 13, 2008

MAMPUKAH Karpal Singh MENGGIGIT Pakatan Rakyat?

Bung Muktar Radin turut bermentaliti pemimpin 'kelas ke-3' maka isu Karpal Singh yang di anggap mempertikai keputusan istana dipilih sebagai serangan paling berpotensi untuk melemahkan PR.

By USTAZ AHMAD AWANG

SETELAH menyaksikan isu siaran langsung Sidang Dewan Rakyat gagal mengkambing hitamkan ahli-ahli parlimen pembangkang kerana Timbalan Pengerusi, Kelab Penyokong Kerajaan ( BBC), Bung Muktar Radin turut bermentaliti pemimpin 'kelas ke-3' maka isu Karpal Singh yang di anggap mempertikai keputusan istana dipilih sebagai serangan paling berpotensi untuk melemahkan PR.

Karpal yang di tuduh mempertikai keputusan Sultan Perak, Tuanku Sultan Azlan Shah yang di anggap Karpal campurtangan sultan yang menggesa MB Perak, Dato Seri Ir Mohd Nizar menarik balik arahan pertukaran Pengarah JAIP, Datuk Jamry Sury adalah tidak sah. Inilah yang di lebel oleh pemimpin Umno sebagai tindakan biadap Karpal berhubung ketuanan Melayu.

Untuk mengikuti ulasan dan analisa lanjut Ustaz Ahmad Awang berkenaan isu kontroversi Karpal Singh ini, anda boleh terus melayari blog beliau KLIK DISINI

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pol'itik kini sukar diramal serba mungkin.

AIDC berkata...

apa kata bakal PM Malaysia....

Video 1

http://www.youtube.com/watch?v=JEYnh9Yvtew

Video 2

http://www.youtube.com/watch?v=mrNv44WoJck&feature=related

sumber :

http://www.anwaribrahimdotcom.blogspot.com/