KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Februari 19, 2013

Abby Abadi seru penduduk Kg Telok Sareh tolak BN, undi Pakatan Rakyat PRU13 kali ini


Pelakon terkenal dan bekas penyanyi kumpulan Elite, Abby Abadi menyeruh penduduk Kg Telok Sareh dalam Dun Kg Gajah melakukan perubahan pada PRU13 kali ini dengan menjulang Pakatan Rakyat dan merehatkan BN. Beliau dijemput berceramah di pentas PAS pada 9 Februari lalu di Kg Telok Sareh menyifatkan peluang rakyat untuk mendapatkan kerajaan baru yang lebih mesra rakyat, kini terbentang luas.

Abby yakin, kebangkitan rakyat kini menyeluruh bermula daripada bandar sehingga ke kampung-kampung yang jauh kerana informasi telah dibawa oleh anak-anak mereka di bandar secara berkesan. Katanya kepada lebih 300 hadirin, jika Umno-BN kalah dalam PRU13 nanti, yang menang sudah pastilah PAS terdiri daripada orang melayu dan Islam juga. 

Turut berceramah Naib DHPP Perak, Ricard Wong; pendakwah tegar, Ustaz Shahril Long dan calon PAS bagi Dun Kg Gajah, Drs Ishak Shaari serta Editor Harakah, Dato' Tarmizi Mohd Jam. Ini adalah kali ketiga ceramah diadakan di Kg Telok Sareh berbanding sebelum ini ia tidak dapat ditembusi PAS dan Pakatan Rakyat.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Today, while I was at work, my cousin stole my iphone and
tested to see if it can survive a forty foot drop, just so she can
be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views.
I know this is completely off topic but I had to share it
with someone!

Also visit my web blog aaa fx

jeje berkata...

jinyi925
nhl jersey
canada goose outlet
jordans
christian louboutin
off white clothing
christian louboutin outlet
michael kors outlet
true religion jeans outlet
tory burch outlet
nike huarache