KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Januari 24, 2008

BERTANDINGLAH, jika itu yang diminta JAMAAH!

Bahang pilihan raya kian terasa. Apakah PAS Terengganu mampu mengembalikan keajaiban 1999 untuk membenamkan Idris Jusoh dan kafilahnya BN?

By TARMIZI MOHD JAM

SEMALAM, seorang rakan akrab saya mohon pandangan. Adakah patut beliau bertanding dalam pilihan raya umum ke 12 ini di sebuah Dun dalam kawasan Parlimen Besut?

Saya mengucapkan tahniah. Sambil berpesan, peluang hanya datang sekali. Rebutlah jika berupaya memikul amanah itu. Ia kepercayaan orang, ahli dan pimpinan.

Beliau seorang penulis dan penganalisa politik yang cermat. Saya mengenalinya sejak di Harakah, ketika kami sama-sama bertugas di sana. Banyak pandangan tajamnya saya kutip, dan dijadikan azimat .

Kini, kembali ke Besut dan bertugas dengan PAS sepenuh masa. Lulusan luar negeri, termasuklah isterinya. Saya menyokong penuh, jika beliau bertanding kali ini.

Soal menang kalah, adat pertarungan. Tetapi, memenuhi tanggungjawab dan mengimarahkan amanah itu jauh lebih penting bagi mereka yang tahu.

Sekali lagi, saya sarankan, teruskan perjuangan. Bertandinglah, jika itu yang diminta oleh jamaah.

1 ulasan:

Sandra Ovia Loan Firm berkata...

Hello, Saya Puan Sandra Ovia, wang pemberi pinjaman swasta, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? pinjaman untuk merancang untuk tahun baru, untuk memenuhi sehingga bil anda, mengembangkan perniagaan anda pada tahun ini dan juga untuk pengubahsuaian rumah anda. Saya memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat tempatan, antarabangsa dan juga pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
Anda dipersilakan untuk syarikat pinjaman kami dan kami akan memberikan anda perkhidmatan yang terbaik kami.