KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Januari 17, 2008

Salahuddin BAGI HARAPAN Cetus Blog Intraktif Bersama Rakyat!


By TARMIZI MOHD JAM

SEBELUM berangkat ke Sarawak tengahari tadi, YB Salahuddin Ayub; sahabat marhain saya, call pelawa saya minum pagi. Saya bergegas ke Taman Melewar dan menyinggahi sebuah restoran.

Isunya, macam mana nak mula "blog intraktif" beliau, menjadi mauduk pertemuan singkat itu. Beberapa hari lalu, saya mensyorkan agar Salahuddin mengendalikan blog sendiri untuk berinteraksi dengan rakyat.

Artikel saya bertajuk "Menunggu Blog Interaktif Ketua Pemuda PAS" yang tersiar di Harakahdaily kemudian di Detikdaily, Tranungkite dan Laman Marhaen diperhalusi.

Tunggu dulu! Katanya. "Kita diskus lagi selepas ana balik dari Sarawak Sabtu ini!" tegas beliau.

Seperti biasa, saya hulurkan harapan, memang bagus, jika blog itu boleh disempurnakan secara istiqqamah, tekun dan tuntas.

2 ulasan:

Nandre The Legend berkata...

takbirrrrrrrrrrrrrrrr

Yob Tepen...

Unknown berkata...

Baguslah anta tulong Salahudin tu. Sesi depan dia takkan Ketua pemuda lagi. Mesti tanding Naib Presiden lak.