KLIK JOM FOLO DI SINI

Rabu, Julai 04, 2012

Hero filem Leftenan Adnan "laris" penuhi majlis ceramah PAS di Perak dan Terengganu


Kira-kira jam 6.30 petang tadi, 3 Julai 2012, Leman Raja Lawak menghubungi saya melalui telefon. Katanya Hairie Othman nak bercakap. Saya menyambut salam dari suara yang bunyinya agak jauh dan sedikit bising. Hairie memberitahu dia dalam perjalanan ke Kemanan, Terengganu memenuhi jemputan ceramah bersama Leman. Mereka menaiki kereta dan akan pulang semula ke Kuala Lumpur malam itu juga. Saya mengucapkan selamat jalan dan maju jaya, serta pandu berhati-hati.

Hero filem Laftenan Adnan ini menyerahkan borang menjadi ahli PAS pada Jumaat 29 Julai 2012 yang lalu bersempena Himpunan Hijau Ke Putrajaya. Ia diserahkann kepada Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat di hadapan kira-kira 30,000 hadirin. Sehingga 4 Julai, sudah cukup 5 hari Hairie bergelar ahli PAS tak rasmi kerana ianya belum diluluskan oleh Jawatankuasa Agung PAS.

Namun, setiap malam, dunianya kini dipenuhi dengan ceramah dan jelajah ke seluruh pelusuk tanah air. Malam Rabu 4 Julai, saya bersama Hairie dan Leman Raja Lawak akan berceramah di Dataran Sayong, Kuala Kangsar jam 9.30 malam atas undangan PAS Kawasan Kuala Kangsar. Terima kasih YM Dr Raja Iskandar Al-Hiss kerana ajak kami jengah ke bandar diraja.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Generally I don't learn post on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to take a look at and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite great post.

Also visit my homepage ... www.valemigente.com