KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Julai 03, 2012

Jadual ketat, Leman Raja Lawak rasa macam diusung seperti wakil rakyat!


Leman Raja Lawak atau Sulaiman Ibrahim, 31, memberitahu saya, dairi ceramahnya kini penuh untuk bulan Julai termasuk dalam bulan Ramadan. Setiap malam beliau dijemput berceramah sejak mengistiharkan diri masuk PAS dalam ceramah di Padang Bola PPR Batu Muda, Batu Caves, awal bulan Jun lalu. Borang menjadi ahli PAS diterima wakil Naib Presiden, Salahuddin Ayub, iaitu Yang DiPertua PAS Batu, Ishak Surin.

Kata Leman, rezeki ada di mana-mana. Dia bersama hero filem Leftenan Adnan, Hairie Othman yang baru menyerahkan borang sertai PAS dalam Himpunan Hijau Ke Putrajaya di Johor Bharu 29 Jun lalu, tak menang tangan untuk hadiri jemputan ceramah, hi-tea dan talk show bersama rakyat. 

Harakah telah memberi publisiti positif untuk beliau dikenali dan membolehkan beliau dan Hairie dijemput mengisi acara. Masuk PAS katanya, dia jadi lebih ramai kawan, sahabat dan tidak termimpi "diusung" macam wakil rakyat, usiknya sambil menikmati laksa selepas habis ceramah bersama Sti Aishah Srikandi di Markas PAS Taman Melewar, 1 Julai lalu.

Tiada ulasan: