KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Julai 02, 2012

Ohhhh tidak! Datuk Sharifah Aini nak masuk PAS?


Beberapa orang rakan menghantar SMS kepada saya. Bertanyakan "betulkah Kak Pah nak masuk PAS?". Sukar juga saya menjawabnya. Mereka hantar kepada saya, kerana meraka menjangkakan saya ada banyak chanel untuk mendapatkan maklumat terkini mengenai artis masuk PAS. 

Kak Pah atau Datuk Sharifah Aini adalah nama besar dalam persada seni dan hiburan tanah air. Sertai PAS bukan perkara mudah untuk dilakukan oleh insan bernama Kak Pah. Tetapi pendidikan agama Kak Pah tidak terlalu dhaif untuk membuat pilihan. Apatah lagi anak lelakinya yang mengaji di Universiti Al-Azhar barangkali upaya mendorong Kak Pah berbuat demikian.  

Berdasrkan perkembangan semasa, tidaklah pelik jika Kak Pah sertai PAS. Siapa menduga penulis lirik, juri Maharaja Lawak, pelakon dan pelawak seperti Bob Lokman boleh bersama PAS pada hari ini? Begitu juga dengan Juala Lagu 1990 dan 1995 dengan lagu hitnya "Janji Manismu", Aishah Ariffin boleh menyerahkan borang menjadi ahli PAS kepada Mursyidul Am parti itu? Begitu juga dengan hero filem Leftenan Adnan, Hairie Othman dan Leman Raja Lawak yang turut menyertai PAS baru-baru ini.

Saya bergegas menghubungi Aishah Ariffin. Ketika itu beliau sedang berada dalam majlis ceramah di Dun Hulu Klang. Saya mohon agar beliau dapat merisik khabar cerita yang sedang bertiup di kalangan orang tertentu itu. Tujuannya untuk mendapatkan kepastian.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I was able to find good information from your articles.


Feel free to surf to my webpage: cheap car insurance quotes