KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Julai 19, 2012

Aziz Desa dakwa Tok Guru Nik Aziz adalah produk istimewa Kelantan



Ketua Pegawai Operasi Kelantan Trade Cantre (KTC) Aziz Desa menyifatkan Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat adalah produk istimewa di negeri itu. Katanya, kerana keistimewaan yang ada pada Tuan Guru, masyarakat di negara ini termasuk luar negara datang khusus ke negeri Tadahan Wahyu itu semata-mata untuk bertemu dengan Tuan Guru dari dekat.

Beliau berkata demikian ketika berucap merasmikan program ceramah keibubapaan "Zuriat Kita Tanggungjawab Kita" anjuran Kelantan Trade Cantre (KTC) dan Buraqoil, di sini, 14 Mac lalu. Aziz Desa, personaliti TV adalah bekas Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kedah, Tan Sri Sanusi Junid ketika Kedah diperintah oleh BN sebelum ini.

Pada masa yang sama beliau berkata, hasrat kerajaan Kelantan untuk menarik pelancong sempena Tahun Melawat Kelantan (TMK@12) seramai 6 juta orang akan berjaya. Jelasnya, ini kerana pelbagai keunikan yang tersendiri dapat dinikmati oleh pelancong termasuk mengikuti kuliah seorang Menteri Besar di Dataran Ilmu, Kota Bharu. KTC akan bekerjasama dengan kerajaan negeri untuk menjayakan hasrat itu dan insyaallah, esok seramai 40 orang rombongan para guru dari Kedah akan menginap di sini dalam rangka lawatan mereka selama dua hari," ujarnya. 

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I haѵе been surfіng online more
than 3 hours tоday, уet I by no means founԁ any іntеresting artiсle like yours.

Іt's beautiful price sufficient for me. In my view, if all site owners and bloggers made excellent content as you probably did, the net will probably be much more useful than ever before.

My blog post ... short term loans

Tanpa Nama berkata...

This design is incredible! You definitely know how to keep a reader amused.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost.
..HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what
you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!

Feel free to surf to my blog :: free criminal background check public records