KLIK JOM FOLO DI SINI

Jumaat, April 22, 2011

Cikgu Ishak Surin, Datuk Suhaimi, Datuk Tarmizi dan Ustaz Azhar menang tanpa bertanding sebagai kepimpinan tertinggi PAS Kawasan Batu

Datuk Suhaimi, Datuk Tarmizi dan Cikgu Ishak serta Datuk Ismail (kiri) dalam satu Majlis Makan Malam dan Pemasyhuran Darjah "National Constructions of Cambodia (Gold Medal)" awal bulan ini.

Masing-masing mengekalkan jawatan diperingkat kawasan apabila mereka menang tanpa bertanding, setelah pencabarnya menarik diri dan memberi laluan mudah kepada penyandang jawatan. Inilah yang terjadi dalam PAS Kawasan Batu semalam, apabila jawatan Yang Dipertua, Timbalan Yang Dipertua, Naib Yang Dipertua dan Ketua Urusan Ulama tidak dipertandingkan.

Menurut Setiausaha PAS Kawasan Batu, Datuk Ismail Yahaya (gambar kanan), keempat-empat jawatan tersebut tidak dipertandingkan kerana pencabarnya memberi laluan penuh kepada penyandang asal iaitu Haji Ishak Surin (Yang Dipertua); Datuk M Suhaimi Abdul Rahaman (Timbalan Yang Dipertua); Datuk Tarmizi Mohd Jam (Naib Yang Dipertua) dan Ustaz Azhar Yahya (Ketua Urusan Ulama).

Untuk jawatan Yang Dipertua, sebanyak tiga calon diutarakan. Sementara jawatan Timbalan Yang Dipertua dua calon dan Naib Yang Dipertua empat calon. Tiada pencalonan untuk mencabar jawatan Ketua Urusan Ulama kali ini.

Ismail berkata, mereka yang dicalonkan untuk keempat-empat jawatan itu, terlebih dahulu dihubungi melalui telefon bagi mengesahkan pencalonan atau menarik diri bagi jawatan-jawatan terbabit. Bagaimanapun, setelah dihubungi kesemua mereka menarik diri.

PAS Kawasan Batu akan mengadakan Mesyuarat Agung Tahunannya pada Sabtu 23 April ini di Dewan Serbaguna Taman Gombak dan akan dirasmikan oleh Ahli Jawatan Kuasa PAS Pusat, Datuk Paduka Husam Musa merangkap Exco Kanan Kerajaan Kelantan Darul Naim.

6 ulasan:

hussin berkata...

syabas dan tahniah kepada semua.

selamat bermuktamarubah pas!

al-brangi Online berkata...

tahniah

Tanpa Nama berkata...

I'm not in a position to view this web site properly on saffari I believe there is a downside

Also visit my blog :: i'm having trouble
getting pregnant

Tanpa Nama berkata...

Hi, I desire to subscribe for this web site to obtain newest updates,
therefore where can i do it please assist.

Take a look at my site; best free cams

steycough berkata...

replica bags in pakistan imp source r1v06h1l19 replica bags turkey my response m8w56u6x14 replica louis vuitton bag replica bags high quality v7f41u3z66 replica bags from turkey replica gucci bag r2a40g8s27 replica bags nyc

smese berkata...

g3u73f5s74 z9q16h3o61 e7w04p5u41 t2z50c1q51 y7s16m4l12 l2t68r6j99