KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, April 25, 2011

PAS tetap pertahan Anwar Ibrahim: Selagi tiada bukti dan empat saksi yang sah mengikut syariat Islam



PAS akan terus membela Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim selagi tiada empat saksi dan bukti yang boleh menyabitkan beliau dengan tuduhan liwat mahupun zina seprti yang diuar-uarkan oleh media dan pemimpin Umno-BN ketika ini.

Ketika menegaskan perkara tersebut, Mursyidul Amnya, Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, kebenaran patut dibela selagi tiada bukti yang konkrit untuk menyerat Anwar sebagai pesalah. Katanya, ada dua perkara patut diperhatikan iaitu Anwar dituduh melakukan liwat sejak 10 tahun dulu, tetapi tidak selesai kerana tiada bukti yang kukuh.


"Liwat ni orang buat dalam kelambu, nyamuk (pun) tak boleh masuk! Tiba-tiba bagaimana tuduh seorang manusia meliwat sedangkan kamu tak tengok. Kamu tuduh orang buat benda dalam kelambu, tentu mu (kamu) tak ada. Kalau mu (kamu) ada, tentu mu (kamu) kongsi sama.


"Kenapa kes Anwar diperlagakan sejak dari zaman Dr Mahathir Mohamad lagi? Tak habis-habis sampai sekarang. Sebab tak ada bukti. Saja dicari, buat-buat bukti ada, padahal tak ada," tegas beliau kepada Suhaimi Embong dalam satu interbiu eksklusif di Sarawak.

"Dalam video ni saya dengar sendiri ceramah daripada Ahli Parlimen Sungai Petani dia kata, kenapa tak tunjuk muka Anwar. Kalau video yang dia buat untuk menuduh Anwar, tentu fokus kamera itu mesti kat atas muka Anwar. Kenapa tak buat? Nak fokus macam mana, sebab bukan Anwar. Bila itu bukan orangnya, nak fokus macam mana? Dulu liwat, sekarang zina, yang mana sebenarnya?

"Orang yang tuduh zina, akan kena qazaf. Tak kena qazaf di dunia, akan dikenakan hukum qazaf di akhirat kelak. Saya boleh kata, bukan Anwar," tegas Menteri Besar Kelantan itu. Katanya, beliau akan membela sesiapa sahaja atas nama kebenaran, selagi tiada sabitan yang kukuh.

37 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau anak mu kena rogol, mu suruh dia cari 4 orang saksikah. guna otak sikit la

Tanpa Nama berkata...

hadis atau fatwa ulama paling dajjal diakhir zaman.
ini lah dia ulama berjubah berwajah dajjjal

Tanpa Nama berkata...

memang enkorang 2 ekor ni macam cibai, melayu islam keturunan memang macam tu le, bukan tau halal haram, memang sial enkorang 2 ekor yang buat komen tu

MUARA berkata...

Tanpa Nama berkata...

kalau anak mu kena rogol, mu suruh dia cari 4 orang saksikah. guna otak sikit la

Eh eh otak kamu tu bijak sangat ke?

Kepada yang tak ada nama (bacullah tu) Kamu ni orang Islam ke oraNG KAPIR?
kALAU DAH aL QURAN KATA 4 ORANG SAKSI, CARILAH 4 ORANG SAKSI! QURAN TU ALLAH YANG BUAT, MANUSIA ALLAH YANG BUAT! kAMU BIJAK KE ALLAH YANG BIJAK? tOLAK QURAN KAPIRLAH KAMU!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
kalau anak mu kena rogol, mu suruh dia cari 4 orang saksikah. guna otak sikit la

25 April 2011 10:09 PM

Tanpa Nama berkata...
hadis atau fatwa ulama paling dajjal diakhir zaman.
ini lah dia ulama berjubah berwajah dajjjal

25 April 2011 10:10 PM

ULASAN: MEMANG TERUK KEPALA OTAK DIA NI. SAH TAK MENGAJI DAN TAK PERCAYA ALLAH JENIH NIH. KALU JENIH SEMBAHYANG TENTU TAHU HALAL HARAM DAN HUKUM HAKAM. TENTU TAHU MANA HAK MANUSIA DAN YANG MANA HAK ALLAH. SEMOGA ALLAH MEMBERIKAN TAUFIK DAN HIDAYAHNYA KEPADA ORANG YANG BUAT KOMEN MACAM KAT ATAS TU.

Tanpa Nama berkata...

Kami mendaba kebenaran. Kalaulah Anwar bersumpah.. maka kita tentunya patut berjuang mempertahankannya. Tapi, kenapakah beliau sangat liat dan tak mahu lakukan sumpah laknat tu, bagi membersihkan dirinya. Saya tak nak bersubahat mempertahankan orang yg tak wajar dipertahan...saya tahu beliau tidak maksum dan ada terlibat dgn hal lain yg bersifat sama, yg tak didedahkan...... dan menunjukkan bahawa beliau tidaklah sebersih seperti yg kita faham.... dgn itu tidak wajar dipertahankan bermati- matian. Kalau tidak kita pulak yg nanti bersubahat mempertahankan kedurjanaan. Wallahualam.....Allahuakbar!!!

Tanpa Nama berkata...

Bersama ini saya sertakan berita 11 tahun dulu berkaitan Anwar dan Lim Kit Siang.
Itu lahlah yang dikatakan politik, tak tau mana satu nak percaya.
(maaflah aku tak berapa pandai terjemah)

21/02/2000

Poser On "Master Accounts" Probe
KUALA LUMPUR Feb 20 - The DAP today urged the Anti Corruption Agency to throw some light on its investigations into the allegation that former Deputy Prime Minister Datuk Seri Anwar Anwar has amassed RM3 billion in 20 master accounts to further his political ambition.

Its national chairman, Lim Kit Siang, said ACA Director-General Datuk Ahmad Zaki Husin should explain what had happened to the probe headed by Director of Investigations Abdul Razak Idris.

The allegation was made by former Bank Negara Assistant Governor Datuk Abdul Murad Khalid in a statutory declaration in October last year and ACA subsequently lodged a police report to pave the way for an open investigation.

"Ahmad Zaki should inform the Malaysian public the status of the ACA investigations into Murad's allegations...whether it has uncovered any instance of corruption arising from the allegations," Lim said in a statement, here.

The former DAP secretary general said ACA must address this issue if the public were to have confidence in the body's investigations into the alleged RM10.6 million kickback from Mitsui Corp to Telekom Malaysia.

big boy berkata...

DAP pernah meminta SPRM menyiasat ramai politikus UMNO dan MCA, Gerakan, SUPP...tapi, tiada satu dilakukan dengan teliti oleh SPRM atau dulu Jabatan Pencegah Rasuah.....Termasuk Tun Mahathir pun tidak disiasat....

DAP minta diadakan siasatan....apakah ini berkaitan dengan liwat, video seks????

"Tak bernama " ini memang sasau dan tak siuman! sudah mabuk atau sudah banyak rasuah sampai mabuk dalam keghairahan dengan matawang dan kuncu-kuncu BN?

big boy berkata...

Banyak pembunuhan juga tidak disiasat dengan teliti, misalah megat Junid yang suspek dengan pembunuhan pekerja gadis Melayu Gold Star Video juga tak disiasat dan dibentangkan white paper di parlimen....

Kes memali yang kini sudah diketahui hakikatnya menunjukkan kezaliman dan kekejaman.....segala perbuatan ini boleh dilihat pada youtube--memali.....

hukum Allah mesti ditunjang...lihat dan saksilah pembunuhan gadis Melayu Gold Star Video yang sudah ditenggelamkan....saksi di mana? pencarian fakta di mana? kes ini ditutup....bukankah ini kes yang lebih zalim,kejam daripada video seks yang diperbuat-buat!!!

Pilihlah pakatan rakyat untuk menuntut keadilan dan kesaksamaan kepada mereka yang tertindas, sepertilah gadis Melayu Gold Star Video yang dibunuh!

big boy berkata...

Siapa boleh membela nasid Melayu, rakyat Malaysia?

1. Kes Ketua Menteri ada hubungan seks dengan gadis Melayu bawah umur? Siap yang menuntut keadilan? Lim Guan Eng--DAP yang mengutarakannya!Siapakah suspeknya--pemimpin UMNO!

2. Kes Gadis Melayu Gold star dibunuh dan kes ditenggelamkan?siapakah suspeknya? Pemimpin kanan UMNO!!! Siapa yang utarakannya--PAS!!!

big boy berkata...

transparensi, tulus adalah kaedah yang paling baik, tapi lihatlah banyak kes yang ditutup oleh BN UMNO, mana ada keadilan dan kesaksamaan!!!!

Keinsafan sudah bermula dan semua orang, khususnya mukmin sudah kikiskan UMNO yang tak tulus dan hanya mementingkan kuncu-kuncu dan faedah diri!

Tibalah masa kita semua insaf dan sedar, UMNO bukanlah harapan, malah adalah penghancur bangsa--saksilah kes-kes yang diutarakan di atas.

Tanpa Nama berkata...

2x5 = 5x2 kau kata aku, kau pun sama jugak.. makin banyak bercakap makin jelas KEBODOHAN yang ada dalam diri...tepuk dada tanya selera... hahaha...tak kata sesiapa, jika terasa mintak maaf

Tanpa Nama berkata...

I am curious to find out what blog platform you have been using?
I'm experiencing some minor security problems with my latest site and I would like to find something more risk-free. Do you have any recommendations?

Visit my homepage ... great site

Tanpa Nama berkata...

When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
now each time a comment is added I get several emails with the same comment.
Is there any way you can remove me from that service? Appreciate it!


My web-site click the next web page

Tanpa Nama berkata...

Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other sites?
I have a blog based on the same ideas you discuss and
would really like to have you share some stories/information.
I know my viewers would enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

My webpage amateurworldcup.ning.com

Tanpa Nama berkata...

Interesting blog! Is your theme custom made or did you
download it from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really
make my blog jump out. Please let me know where you got your theme.
Thank you

Here is my web site - Get More Info *http://www.sweatybettiesfitness.com*

Tanpa Nama berkata...

Hey! I'm about to start my own website and was wondering if you know where the best place to buy a website url is? I am not even sure if that's what its known as?

(I'm new to this) I'm referring to "http://www.blogger.com/comment.g?blogID=2915173347020975984&postID=3256676272644245350".
How do I go about getting one of these for the website I'm building? Thanks!

Also visit my web-site; Full Posting

Tanpa Nama berkata...

My programmer is trying to persuade me to move to .
net from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.

But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a
variety of websites for about a year and am anxious about switching
to another platform. I have heard excellent things about blogengine.
net. Is there a way I can transfer all my wordpress
content into it? Any kind of help would be really appreciated!


my site ... similar website ()

Tanpa Nama berkata...

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about, why throw away your
intelligence on just posting videos to your site when you could be giving
us something enlightening to read?

my homepage - quick auto insurance quote ()

Tanpa Nama berkata...

Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?

I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
Any feed-back would be greatly appreciated.

Feel free to surf to my homepage :: visit the following page

Tanpa Nama berkata...

Whats up! I am about to begin my own website and was wondering if you
know where the best place to acquire a website url is?
I am not even sure if that's what its known as? (I'm new to this)
I'm referring to "http://www.blogger.com/comment.g?blogID=2915173347020975984&postID=3256676272644245350". Exactly how do I go about getting one of these for the website I'm creating?
Cheers

My web blog; auto insurance ga ()

Tanpa Nama berkata...

Hi there! My name is Stella and I really just wanted to say your site rocks!
It truly is funny simply because I use to have a site that practically had an identical website url:
http://www.blogger.com/comment.g?blogID=2915173347020975984&postID=3256676272644245350 mine was only a few letters different.
Anyhow, I'm a big supporter of your blog site and if you at any time want a guest write-up make sure you email me at: stella_broderick@gmail.com. I absolutely love writing!

Take a look at my web-site: Get More Details **

Tanpa Nama berkata...

Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a
lot of spam remarks? If so how do you prevent it, any plugin
or anything you can advise? I get so much lately it's driving me mad so any help is very much appreciated.

my weblog ... link building campaign ()

Tanpa Nama berkata...

Hey would you mind sharing which blog platform you're working with? I'm looking
to start my own blog soon but I'm having a difficult time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.

P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!

Feel free to visit my page - go to my site **

Tanpa Nama berkata...

Hi there would you mind stating which blog platform you're working with? I'm
going to start my own blog in the near future but I'm having a tough time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.

P.S Sorry for getting off-topic but I had to
ask!

Visit my web page; view website ()

Tanpa Nama berkata...

Hi your web page url: http://www.blogger.com/comment.g?
blogID=2915173347020975984&postID=3256676272644245350 appears to be
redirecting to a completely different site when I click the home-page link.

You might want to have this looked at., i.e. Learn More Here!

Tanpa Nama berkata...

It's remarkable to go to see this site and reading the views of all mates regarding this post, while I am also keen of getting familiarity.

Feel free to surf to my web blog: Full Statement (cheaplinkbuildingpackages.wordpress.com)

Tanpa Nama berkata...

Hey! This is my first comment here so I just wanted to give a
quick shout out and tell you I really enjoy reading through your blog
posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that go
over the same subjects? Thanks a ton!

my blog post ... seo agency - -

Tanpa Nama berkata...

I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs
really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come back later on. Many thanks

Also visit my website ... buying backlinks :: sherrillddg.skyrock.com ::

Tanpa Nama berkata...

Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers

My web page: link building for seo

Tanpa Nama berkata...

Hi! This is kind of off topic but I need some help from an
established blog. Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about making my own but I'm not sure where to start. Do you have any points or suggestions? With thanks

my weblog: Uk Link Building - Http://Www.Economyinsight.Co.Kr -

Tanpa Nama berkata...

Hi! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks

Feel free to visit my web blog: Read More Here

Tanpa Nama berkata...

I am really enjoying the theme/design of your weblog.
Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
A couple of my blog readers have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great in Opera.
Do you have any advice to help fix this problem?

my webpage Backlink builders

Tanpa Nama berkata...

I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious what all is required to get set up? I'm assuming having
a blog like yours would cost a pretty penny? I'm not very internet smart so I'm not 100% certain.
Any tips or advice would be greatly appreciated. Thanks

Also visit my web blog :: seo consulting services

Tanpa Nama berkata...

Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?

I've been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks

Also visit my blog: backlinks for website

Tanpa Nama berkata...

When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each
time a comment is added I get several emails with the same comment.
Is there any way you can remove people from that service?
Thanks a lot!

Feel free to visit my web page cheap backlink services

Tanpa Nama berkata...

I am really loving the theme/design of your website.

Do you ever run into any web browser compatibility issues?
A couple of my blog visitors have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks great in Opera.
Do you have any ideas to help fix this problem?



my page ... affordable link building