KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Jun 25, 2012

Dato Adnan Ibrahim yakin BN akan kalah PRU-13, Najib gam mulut tak jawab Scorpene


Bekas Pengarah Pelajaran Negeri Perak, Dato' Adnan Ibrahim (bertshirt hijau) menyeru rakyat negara ini dapat menukar kerajaan Umno-BN dengan menggantikan Pakatan Rakyat dalam PRU-13 tidak lama lagi. Ia bagi menyelamatkan negara yang makin pincang dipimpin oleh Najib Tun Razak, yang memanipulasikan rakyat dan Melayu untuk kepentingan mereka membukitkan kekayaan diri sendiri dan kroni, lapor Sanggahtoksago.Com.

Dalam ceramahnya di Markas PAS Kuchai, Bota, Parit Perak minggu lalu, Adnan yakin, kemasukan ramai bekas pegawai tinggi kerajaan ke dalam PAS sebagai signal kepada rakyat agar Umno-BN wajib disingkirkan dari pemerintahan negara. Terlalu banyak kepincangan yang didedahkan tidak dijawab oleh Najib Tun Razak malah dia mengambil sikap membisu bagi menutup isu tersebut terutamanya isu skandal Scorpene komisyen RM500 juta; sambut harijadi Najib RM80,000; penipuan menantunya; menginap di hotel semalam RM100,000; beli cincin permata RM24juta, biayai tunangan anaknya RM400,000 dan pelbagai penyelewengan yang 'menjolok mata'. 

Adnan yakin, rakyat akan bangkit dalam PRU-13 menuju Putrajaya dengan pemerintahan yang lebih telus dan bersih menggantikan Umno-BN yang terbukti korup. Apa yang diucap TPM, Muhyiddin Yassin bahawa "BN dalam bahaya", memang tepat katanya, kerana BN tidak lagi selamat di negara ini setelah angin kebangkitan rakyat mula bertiup kencang dan setaip skandal atau isu dikemukakan bukti lengkap oleh Pakatan Rakyat menyebabkan Umno-BN hilang punca untuk menangkis dakwaan.

Turut berceramah bekas calon PAS Bota, Dato' Tarmizi Mohd Jam, Yang DiPertua PAS Parit, Ustaz Ismi Muhd Taib yang juga calon PAS Parlimen Parit dan Pak Salleh Bakar. Lebih 300 hadirin memenuhi laman Markas Tarbiah PAS Kuchai. Majlis berakhir jam 12.30 tengah malam.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tanyakan kepada Dato Adnan Ibrahim, bagaimanakah hubungan silaturrahim beliau sesama saudara mara dan masyarakat sekelilingnya? Adakah sifat angkuh, sombong, riak dan busuk hati masih bersarang di dalam dada? Muhasabah diri dan bertaubatlah terlebih dahulu sebelum menyalahkan orang lain. Amin....

Tanpa Nama berkata...

I have read so many content about the blogger lovers however this article is really a fastidious article, keep it
up.

Here is my weblog exercises to increase vertical jump

Tanpa Nama berkata...

Thanks for the good writeup. It in fact was a leisure account it.
Look complicated to far introduced agreeable from you!
However, how can we be in contact?

Feel free to surf to my weblog - vacation destinations in february

Tanpa Nama berkata...

Hurrah, that's what I was looking for, what a information! existing here at this webpage, thanks admin of this web page.

Also visit my web-site - vertical jump Exercises

Tanpa Nama berkata...

It's in fact very complex in this busy life to listen news on TV, therefore I just use world wide web for that purpose, and obtain the most recent information.

Feel free to visit my site; www.demo.sedeveloper.com

Tanpa Nama berkata...

I read this piece of writing fully concerning the comparison of hottest and previous technologies, it's remarkable article.

My blog ... http://callme2insure.com/

Tanpa Nama berkata...

Greetings! This is my first visit to your blog!
We are a collection of volunteers and starting a new initiative
in a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on.
You have done a marvellous job!

Here is my web-site: malayfilem.com