KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Jun 21, 2012

Hero filem Leftenan Adnan, Hairie Othman sertai PAS dan yakin rezeki Allah yang tentukan


Hero filem "Leftenan Adnan" Sdra Hairie Othman tidak gentar sebarang risiko yang bakal dihadapi dengan tindakkan menyertai PAS dan berceramah di pentas PAS semalam, 20 Jun 2012 di Kg Seri Jaya, Batu Gajah dalam Dun Sg Rapat, Gopeng yang diwakili Exco Kerajaan Perak, Dato' Hamidah Othman. Katanya, rezeki bukan diberi oleh manusia tetapi ia ditentu dan dianugerahkan oleh Allah kepada hamba-hambanya.

Katanya, beliau tidak perlu gusar tentang soal itu setelah kini berumur 41 tahun. Beliau yang berasal daripada Kuala Nerang, Kedah yakin dengan pilihannya untuk bersama PAS dalamm memperjuangkan Islam di negara ini. Beliau kesal ramai rakan FB nya yang mengutuk, memperli dan memperlekehkan tindakannya menyertai PAS tetapi itu semua dianggap sebagai cabaran yang perlu dihadapinya mulai semalam.

Turut berceramah, Blogger Sanggahtoksago, Dato' Tarmizi Mohd Jam, Leman Raja Lawak, Setiausaha Pakatan Rakyat Perak, Dr Khairuddin Dato' Malek, Pak Salleh Bakar dan bekas AJK Umno Bahagian Gopeng, Cikgu Nazri Nordin. Majlis berakhir jam 12.20 malam itu dimoderatorkan oleh calon PAS Dun Sg Rapat, Ustaz Radzi Zainon. Turut hadir Yang DiPertua PAS Batu Gajah, Ismail Ariffin.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hello to all, how is all, I think every one is getting more from this web site, and your views are pleasant in support of new people.


Here is my site; website

Tanpa Nama berkata...

magnificent publish, very informative. I ponder why
the other experts of this sector don't notice this. You should proceed your writing. I am sure, you've a great
readers' base already!

Feel free to visit my site ... cheap car insurance quotes

Tanpa Nama berkata...

Does your website have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to send you an email.
I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.

my blog post - what is the best garcinia cambogia