KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Februari 22, 2011

Rupa-rupanya penulis lirik lagu berhantu "Isabela" dendangan Amy Search, Bob Lokman adalah cicit tokoh ulama Tok Kenali


Bob Lokman sertai PAS sebagai wadah untuk mneyelamatkan ummah dari kehancuran gamitan dunia yang melalaikan setelah merenung dalam

Kira-kira 30,000 Pemuda PAS seluruh negara berhimnpun di Kompleks PAS Kedah mendengar amanat para pimpinan tertinggi parti, 19 Februari lalu


Bob Lokman, adalah cicit ulama terkenal Kelantan iaitu, Tok Kenali. Dewan Pemuda PAS Negeri Kelantan, mengalu-alukan kemasukan Bob Lokman, artis terkenal negara yang juga penulis lirik lagu 'berhantu' Isabela. Bob Lokman kini telah menjadi ahli PAS.

Ketua Pemuda PAS Kelantan, Ustaz Abdul Latif Abdul Rahman mengucapkan tahniah di atas keberanian artis terkenal yang berasal dari Kelantan itu menyertai PAS. 

Menurutnya, penerimaan artis itu untuk bersama PAS cukup membuktikan parti yang memperjuangkan Islam itu tidak pernah menutup pintunya untuk mana-mana artis.

Beliau bagaimanapun tidak terkejut dengan keputusan yang diambil Bob Lokman, memandangkan latar belakang artis itu merupakan cicit ulama terkenal Kelantan iaitu, Tok Kenali.

"Apapun tahniah kami ucapkan di atas keputusan yang diambil dan berharap beliau mempertahankan sebaik mungkin keputusan yang diambil. Kita juga berharap beliau akan menjadi ikon kepada generasi muda dalam memilih cara hidup yang baik," ujarnya.

Sabtu lalu, 19 Februari 2011, Bob Lokman telah membuat kejutan besar pada majlis Himpunan Pemuda PAS 30k bersama pimpinan tertinggi Pemuda PAS. Tidak cukup dengan itu beliau telah menyerahkan borang keahlian menyertai PAS kepada Pesuruhjaya PAS Kedah, YAB Datuk Seri Azizan Abdul Razak yang juga Menteri Besar Kedah.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Piece of writing writing is also a fun, if you be acquainted with then you can write or else it is complicated to write.


my web page - you losing weight reviews

Tanpa Nama berkata...

Hi there Dear, are you genuinely visiting this web page daily,
if so then you will absolutely take pleasant knowledge.


Feel free to visit my web blog - latest iphone games free download

5689 berkata...

zzzzz2018.8.13
coach outlet online
mulberry handbags
ralph lauren outlet
ugg boots clearance
yeezy boost 350
oakley sunglasses
longchamp outlet
longchamp handbags
prada shoes
moncler

jeje berkata...

jinyi925
superdry uk
coach factory outlet
fitflops clearance
canada goose outlet
canada goose
kate spade outlet
jordan shoes
coach factory outlet
coach factory outlet
adidas yeezy