KLIK JOM FOLO DI SINI

Rabu, Februari 23, 2011

Ghadafi makin kecut dengan fatwa Yusuf Qhardawi "darahnya" halal


Yusuf  Qhardhawi istihar bunuh terhadap Muamar Ghadafi  setelah pemimpin Libya itu mengarahkan membunuh para penunjuk perasaan denga jet pejuang tentera

Muamar Ghadafi yang telah menunjukkan kekejamannya terhadap rakyat yang bangkit inginkan perubahan, kini makin kecut dan takut dengan ancaman fatwa ulama tersohor dunia, Yusuf Qhardhawi. 

Ulama yang berpengaruh, Yusuf al-Qaradhawi telah mengeluarkan fatwa bahawa mana-mana askar Libya yang boleh menembak mati pemimpin Muammar Gaddafi harus melakukannya "untuk menyingkirkan Libya daripada dia."

"Sesiapa dalam tentera Libya mampu menembak peluru pada Gaddafi harus melakukannya," kata Qaradhawi, seorang ulama kelahiran Mesir yang biasanya berpusat di Qatar, lapor telivisyen Al-Jazeera. Dia juga mengarahkan tentera Libya "untuk tidak mematuhi perintah menyerang orang-orang sendiri," dan mendesak duta besar Libya di seluruh dunia untuk memisahkan diri dari rejim Gaddafi.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hi there, just became аware of your blog through Goοglе, and fоunԁ that it's truly informative. I'm gonnа watch out for brussels.

I will appreciatе if you continue thiѕ іn futuгe.
Mаny peoρle will be benefited fгom your ωriting.
Cheers!

My blog: payday loans

Tanpa Nama berkata...

It inbound links to your car's OBD two diagnostic port, which is less than the dashboard. Scroll menu and uncover out the command button and read the codes.

Stop by my site ... obd2 scan tool software