KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Februari 21, 2011

Bob Lokman: Pelakon, pelawak, penulis lirik, juri Raja Lawak dan pencipta lagu sertai PAS di Kota Sarang Semut




Apakah kata Bob Lokman, penulis lirik, pencipta lagu, pelawak dan pelakon >> Salam semua. Semalam 16 Rabiu'ul awal/19 Februari 2011, saya telah menyerahkan borang permohonan utk menjadi ahli PAS. Insyaallah kalau diterima saya akan menjadi ahli kawasan Subang. Sebagai pengetahuan disini, bukanlah saya bertujuan utk mencari populariti dan juga jawatan, melainkan hanyalah untuk mejalankan tanggungjawab saya kepadA ISLAM sebagai hamba ALLAH yang pernah jauh tersesat dengan urusan dunia. 

Kepada mereka yang mengalu-alukan, saya ucapkan terima kasih dan kepada yang merasa saya memilih jalan yang salah semoga kita sama-sama mendapatkan HIDAYAH dan TAUFIQ daripada ALLAH. Saya hanya mencari KEIKHLASAN dalam KEBENARAN.

Video di atas adalah detik-detik terakhir sebelum Bob Lokman menarik diri dari menjadi pengritik tetap rancangan Raja Lawak 5 Astro Prima. Semua terkjut dan panik dengan adengan yang berlaku secara spontan itu. Namun itulah takdirnya apabila Bob Lokman sebenarnya ingin keluar dari dunia hipokrit yang selama ini dilaluinya. Semoga Bob Lokman istiqamah dengan jalan yang diambilnya ini hendaknya. Amin  - Bujang Susah 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I all the time emаilеԁ this ωebsite pοst
page to all my contacts, becаuѕe іf liκe to геаd it аfteгward
my friendѕ ωіll toο.


Also νiѕіt my homepage payday loans