KLIK JOM FOLO DI SINI

Rabu, Februari 04, 2009

Di mana Anwar Ibrahim dalam meranduk kemelut Kerajaan Perak?


TERKINI: Rata-rata hairan dan terkejut apabila isu dan kemelut yang melanda Kerajaan Perak tidak ditangani secara serius oleh Penasihat KeADILan, Anwar Ibrahim. Banyak kenyataan dikeluarkan oleh para pemimpin PAS termasuk Menteri Besar, Nizar Jamaluddin serta pemimpin utama DAP.

Sanggahtoksago.Com menerima banyak sms dan panggilan telefon bertanyakan di manakah Anwar Ibrahim dalam kemelut yang akan meruntuhkan kerajaan Pakatan Rakyat di Perak ini?

Sehingga kini, Anwar tidak sesibuk mempromosikan "Kerajaan 16 September" tahun lalu. Realitinya, kemelut di Perak tidak mendedahkan penglibatan Anwar secara tegar sebaliknya banyak membabitkan tangkisan para pemimpin PAS dan DAP.

3 ulasan:

jab sp berkata...

Tembak sana,tembak sini.Mesti kena satu.Bila kena satu,maka menjajalah .tengok apa yang aku cakap memang betol.aku banyak contact dan bla bla.Awak tu pun macam kami juga cuma pandai sikit pasai jolok sana jolok sini saja.
Hanya yang BUTA POLITIK saja yang tak nampak perlunya projek 16 Sept.
Projek 16 Sept bermakna control negara.Sesiapa yang control negara dia akan control kuasa.Maka tak akan jadilah peristiwa jatuhnya PR seperti hari ini.

sixfor berkata...

padan muka AI dia yg start perang last2 org dia tembak dia

Tanpa Nama berkata...

Dulu ckp berdegar-degar 16 Sept, tp habuk tarak.. skrg org dia lompat masuk yg laen.. ish ish ish politik Malaysia ni dipenuhi ngn katak2...