KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Mei 31, 2010

Adun Kuala Nerang (BN) YB Dato' Syed Sobri akan sertai PAS, bakal buat "road show" seluruh Kedah?

Dato' Syed Sobri Syed Hashim (Foto) ADUN Kuala Nerang yang dihebohkan sebagai wakil rakyat UMNO Kedah yang bakal menyertai PAS dikatakan begitu kecewa dan kesal dengan sikap pemimpin UMNO negeri itu yang tidak memberikan perhatian di atas kemelut yang sedang dihadapinya.

Syed Sobri yang kini menyisihkan dirinya dikatakan juga sedang berjinak-jinak untuk menyertai PAS walaupun telah dipujuk oleh sahabat handai supaya beliau tidak meneruskan niatnya itu. Menurut sumber daripada orang yang terdekat dengannya memberitahu, Syed Sobri akan tetap dengan pendiriannya untuk meninggalkan UMNO menyertai parti PAS.

Difahamkan Dato' Seri Azizan Menteri Besar Kedah memaklumi tentang perkara ini dan PAS dikatakan tidak menjadi halangan besar untuk menerima penyertaan Dato' Syed Sobri di dalam parti itu. Syed Sobri Syed Hashim dijangka akan mengumumkan penyertaannya di dalam PAS dalam sehari dua ini.

Jika ini terjadi ia merupakan kegagalan UMNO negeri Kedah yang dipimpin oleh Dato' Seri Shafie Apdal yang juga Naib Presiden UMNO. Difahamkan Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kedah, Dato' Ahmad Bashah Md Hanipah juga gagal untuk menemui wakil rakyat Kuala Nerang itu.

Dipercayai juga bahawa Dato' Syed Sobri akan membuat 'road show' ke seluruh negeri Kedah bersama PAS untuk menceritakan sebab musabab beliau meninggalkan UMNO, termasuk membuat pendedahan tentang beberapa penyelewengan yang berlaku di dalam UMNO semasa mengadakan siri program Juara Rakyat. - Abdul Rahman Hashim

3 ulasan:

MINDA HARAKI berkata...

TRAGEDI PERAK BAKAL BERULANG DIKEDAH?

Nasihat saya baik PAS hati2,mungkin ini perancangan yang sama utk menjatuhkan kerajaan PR Perak.

Mula2 ADUN BN masuk PR, pastu 4 ADUN PR hilang,dan nanti tiba2 muncul dah lompat ke BN.

Adun BN pun nanti takkan nak duduk dgn parti pembangkang tentu dia balik asal ke parti dia.

nechet berkata...

go to this site gucci replica handbags this page bag replica high quality visit the site replica designer backpacks

Unknown berkata...

this contact form try this see page find this he has a good point see this page