KLIK JOM FOLO DI SINI

Sabtu, Mei 29, 2010

Anda dijemput khas menjadi rakan saya di Facebook dan Twitter

KEPADA para pengunjung blog Sanggahtoksago ini, bagi merancakkan dunia IT dan info berguna, anda juga boleh menjadi rakan saya di Facebook dengan carian nama TARMIZI MOHD JAM dan add atau menjadi rakan saya di Twitter dengan menaip nama saya TARMIZI MOHD JAM untuk mengekori saya.

Insyaalah dengan beberapa medium ini, pelbagai isu dan sapaan dapat disantuni dengan lebih efisyen dan bergaya. Peduli politik cukup penting dalam dunia siber dan politik baru di Malaysia.

Dengan internet, kepuyaaan menyebarkan maklumat cukup luas dan mampu memecahkan ruyung untuk mendapatkan sagunya. Biarkan BN dan Umno lemas dengan ledakan maklumat dan IT ini, agar semua pihak wibawa dan berintegriti.

Tiada ulasan: