KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Mei 31, 2010

Adun Kuala Nerang, YB Dato' Syed Sobri dijangka sertai PAS meskipun di persimpangan

Dato' Syed Sobri Syed Hashim ADUN Kuala Nerang kini sedang dijejaki oleh wakil-wakil media untuk mendapatkan pengesahan darinya tentang ura-ura beliau akan membuat pengumuman meninggalkan BN menyertai PAS hari ini. (Foto terbaru Syed Sobri, kini berkopiah putih)

Menurut sumber yang rapat dengan beliau memberitahu bahawa wakil rakyat BN itu kini sedang berada di Pejabat Majlis Daerah Padang Terap menghadiri satu majlis yang diadakan di sana.

Difahamkan di samping beliau turut disertai oleh para penyokongnya yang lengkap dengan pakaian 'Kedah Sejahtera' yang sering dipakai oleh penyokong-penyokong PAS negeri ini.

Tidak dapat dipastikan samada beliau akan membuat pengumuman selepas majlis tersebut. Sementara itu difahamkan juga sehingga kini belum ada pemimpin tertinggi UMNO peringkat negeri mahupun di peringkat pusat yang dapat menghubungi beliau.

Kegagalan menghubunginya kerana beliau dikatakan telah menggunakan telefon yang tidak dimiliki oleh sesiapa pun melainkan kawan-kawan rapatnya sahaja. Debaran semakin memuncak kerana Syed Sobri dikatakan begitu kecewa dengan UMNO, manakala PAS melihat perkembangan ini sebagai sesuatu yang positif untuk kekuatan partinya yang sedang memerintah kerajaan Negeri Kedah Darul Aman.- Abdul Rahman Hashim

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Howdy would you mind sharing which blog platform you're working with? I'm looking to start
my own blog soon but I'm having a tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
P.S Sorry for being off-topic but I had to
ask!

Here is my site: luggage sale

yanmaneee berkata...

supreme clothing
cheap jordans
yeezy shoes
goyard handbags
adidas yeezy
curry 8
yeezy shoes
golden goose outlet
supreme hoodie
supreme clothing