KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Januari 17, 2011

Aduka Teruna sokong Blogger Edyes, sujud syukur jika Presiden PAS berani buat dialog dengan blogger!

Aduka Teruna membelek-belek nama dia di kaunter pendaftaran. Kemudian kata tak ada. Seingat saya ada nama dia saya daftarkan - Koordinator Tarmizi


Edyes lebih berani, tulis Aduka Teruna dalam blognya. "Depan audien, dia bernazar akan sujud syukur jika Presiden PAS berani buat dialog sebegini. Selain itu dia menyoal 'kemunduran' PAS dalam isu royalti minyak dan sikap tidak bersama pimpinan PAS yang lainnya dalam isu ini."

Kesemua soalan dijawab dengan baik oleh exco. Untuk setiap soalan, exco jawab dahulu, sebelum dirumus kembali oleh TGNA. Cuma satu soalan blogger (tak ingat) mengenai kelambatan pihak PAS menjawab fitnah zina Selinsing dijawab spontan pengacara sebagai jika ianya fitnah, tak perlulah jawab. Mujur, exco Kelantan tidak memberikan jawapan kualiti sebegitu.

"Seperkara yang gua tertarik ialah gaya TGNA menjawab soalan yang berkelas orang tua. memang tahap orang tua. Dia duduk bersandar, tongkatnya disandar di antara atas kerusi dan lantai, dicelah peha. Dan kakinya mengepit dan bersilang di atas tongkat. Gua takda kamera jer nak snap, jelas Aduka. 

2 ulasan:

Telok Bakong berkata...

salam

tarmizi..getik meno teman dgn pengacara yg suka mencelah..kelambatan manjwab fitnah menjadikan fitnah tu seolah benar2 berlaku.

Telok Bakong berkata...

keme le yg bertanye..Dr. fazli bagus PRnya tapi agak slow dalam counter isu..