KLIK JOM FOLO DI SINI

Rabu, Januari 19, 2011

Hanya orang gila tuduh orang lain gila: Blogger IbnuHashim sifatkan Isa Samad pemimpin "gila"!

Mengulas komen spontan bekas Naib Presiden Umno, Mohd Isa Samad kononnya Mursyidul Am PAS "lagi gila", Blogger Ibnu Hashim atau Dr. Mohd Hashim dalam komen blognya menyifatkan;  "Biasanya 'orang gila' yang suka menuduh orang lain gila. Apa lagi bila yang dituduh itu ialah orang yang berdakwah kepada rakan-rakan dan memperkenalkan Islam. Sedangkan yang menuduh itu terlibat dengan majlis arak, tarian seksi dan segala macam maksiat. Jadi Isa Samad yang gila?

Isa Samad ketika berucap pada majlis maksiat, tarian seksi dan arak atas nama "Mesra 1Malaysia"  di Tenang, berkata: "(Musyidul am PAS) Nik (Abdul) Aziz (Nik Mat) lagi gila. Dia kata DAP sudah memahami Islam. Kita sebagai Muslim, kadang-kala tidak berapa faham. Macam mana (pengerusi DAP) Karpal Singh dan (pemimpin veterannya) Lim Kit Siang boleh faham Islam dengan hanya berkawan dengan PAS untuk dua atau tiga tahun? Semua ini penipuan."

1 ulasan:

Unknown berkata...

why not look here buy replica bags online read the full info here gucci replica handbags visit homepage bags replica gucci