KLIK JOM FOLO DI SINI

Ahad, Januari 30, 2011

PAS tewas: Calon BN menang majoriti 3,761 undi menewaskan Normala Sudirman


Keputusan tidak rasmi PRK DUN Tenang menunjukkan calon BN Mohd Azahar Ibrahim menang dengan majoriti 3,761 undi menewaskan calon PAS, Normala Sudirman, lapor tak rasmi Kickdefela.

Kedua-dua pihak belum membuat sebarang pengumuman lagi tetapi dipercayai PAS akan membuat pengumuman tewas sebentar lagi. Cuma tidak dapat dipastikan siapa yang akan membuat kenyataan bagi pihak PAS. 

Semoga politik berakhir sementara di Tenang dan usaha akan ditumpukan untuk membantu mangsa-mangsa banjir. Para wartawan dan petugas media juga ramai terperangkap dalam banjir di Pekan Labis. Doa kita semoga tiada kemalangan jiwa dan insiden yang tidak diingini berlaku.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jika anda anti kjaan yg ada,jangan kerja makan gaji dgn kjaan..laga kalau nak jadi, calon katakan..biar betul2 gentleman..bersedia betul2 daripada segi fizikal, mental & material..jgn sampai gadai maruah agama,bangsa & negara...ingat anak-anak kita yang sedang belajar seperti di ipt..adakah kerajaan pakatan betul2 dapat bela mereka kelak..setengah kaum lain tidak berapa kesah dgn senario politik sebab mereka sudah teguh dalam sosio ekonomi..tapi kedudukan orang Melayu sudah kukuhkah?