KLIK JOM FOLO DI SINI

Sabtu, Mac 15, 2008

Banner-Banner MALUKAN ANAK BADAWI "UNDUR" Sekitar KL Semalam!














Antara gambar-gambar yang dikutip dari blog pinkturtle dirakam oleh Jinggo, jurugambar bebas alternatif

By TARMIZI MOHD JAM

SIAPA punya angkara? Beberapa laporan polis sudah dibuat oleh pihak Umno sekitar Kuala Lumpur. Habis, kerja siapakah ini?

Ada yang berpendapat ia dilakukan oleh kumpulan Najib Tun Razak yang terpaksa menangguk di air keruh bagi menurunkan anak Badawi.

Dengan cara dan tekanan ini, adalah dipercayai anak Badawi akan undur dan letak jawatan bagi membolehkan timbalannya, Najib Tun Razak mengambil alih tampuk pemerintahan negara.

Tiada sebab untuk pembangkang bertindak demikian. Selagi anak Badawi berada dipuncak kuasa, maka selagi itulah harapan dan impian pembangkang makin menjadi kenyataan.

Tanpa anak Badawi yang kuat tidur, mengagihkan kekayaan negara kepada kroni dan Scomi, menggesel bahu wanita licin dan mengemukakan Islam Hadhari, sudah tentu tidak tergerak hati rakyat untuk menolak dacing pada pilihan raya lalu.

Benar juga kata Mahathir, angkara Khairylah yang menjadi punca anak Badawi menerima padah dan bahananya sekarang...

Antara jejantas yang menjadi sasaran banner-banner yang mengecutkan perut anak Badawi dan Khairy ialah Jejantas Pusrawi Jalan Tun Razak, Jejantas Kg. Baru, Jejantas Jalan Jelatek, Jejantas Pandan Indah MMR2, Jejantas Ampang Point, Jejantas seelpas Hotel Flamingo (mengarah Ulu Klang), Jejantas Ulu Klang, Jejantas Wangsa Melawi dekat Stesyen Petronas, Jejantas Taman Melawati, Jejantas hadapn Giant Hypermarket Taman Permata.

Antara yang sempat dicatatkan. Katanya, banyak lagi banner-banner seumpama ini mewarnai Kuala Lumpur!

Tiada ulasan: