KLIK JOM FOLO DI SINI

Sabtu, Januari 01, 2011

PAS Kawasan Batu ucap takziah kepada keluarga pelakon "Adam Maya" Mohd Faizal Yusuf

Seluruh kepemimpinan PAS Kawasan Batu mengucapkan takziah kepada keluarga pelakon drama Adam Maya, Mohd Faizal Yusup, 33, yang kembali kerahmatullah, Sabtu 1 Januari 2011 di Pusat Rawatan Islam (Pusrawi) kira-kira pukul 1.45 petang akibat serangan jantung.

Naib Yang DiPertuanya, Tarmizi Mohd Jam berkata, PAS Kawasan Batu terkejut dengan kematian itu kerana Allahyarham  masih muda dan kelihatan sihat. Namun, takdir Allah menentukan segala-galanya. Beliau mendoakan agar ruh Allahyarham di tempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

Menceritakan kejadian, abangnya, Shaiful Yusup, 35, memberitahu Allahyarham rebah ketika berada di bilik air rumahnya di Sentul. Akibat kejadian itu, Shaiful dan isteri Mohd Faizal iaitu Rosmunira Rashid, 27, membawa Faizal ke Pusrawi untuk mendapatkan rawatan kira-kira pukul 10 pagi.

Tambah Shaiful, ketika di Unit Rawatan Rapi (ICU), doktor mengesahkan dia mengalami masalah jantung apabila salah satu saluran pada jantungnya tersumbat. Bagaimanapun, keadaannya menjadi semakin kritikal sehinggalah dia disahkan meninggal dunia beberapa jam selepas dimasukkan ke hospital.

Allahyarham meninggalkan seorang isteri yang sarat mengandung, Rosmunira dan seorang anak hasil perkahwinannya terdahulu dengan penyanyi Siti Nordiana atau Nana, (Muhammad Rayyan Nakhaie, 2). Turut menziarahi Allahyarham di hopsital, pelakon Amyza Aznan, Zulkifli Ariffin, Pierre Andre, Sharifah Amani, Dira Abu Zahar, Liyana Jasmay dan Tania Hudson.

Jenazah akan dibawa pulang ke rumahnya di Sentul dan dijadualkan dikebumikan di tanah perkuburan Islam Batu Muda, Batu Caves, Selangor kira-kira pukul 10 pagi esok Ahad.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Howԁy! Ѕomеоne in mу Myspace grοuр shared thіs ωebsite
with us sο I саme to cheсk іt out.
I'm definitely enjoying the information. I'm book-markіng and will bе
tweеting this tо my followеrs!

Great blog and amazing dеѕign.


Feel free to visit my sіte ... payday loans