KLIK JOM FOLO DI SINI

Sabtu, Mac 15, 2008

Video UNDUR: BANNER "PAK LAH UNDUR" Warnai Jejantas KL!


By TARMIZI MOHD JAM


NAMPAKNYA kempen-kempen melalui banner sekitar Kuala Lumpur dan Gombak menuntut agar anak Badawi "UNDUR" kian rancak.

Anda boleh meneliti ungkapan dan kata-kata sakti yang digunakan oleh mereka yang menggunakan logo Umno pada banner sebagai analisa untuk gambaran isu terkini berkenaan pergoalanan dalaman Umno yang makin bercelaru!

Siapakah yang menaikkan banner-banner ini? Benarkah pihak pembangkang yang melakukannya? Atau memang pemimpin tertentu Umno yang menempah dan memasangnya sekitar Kuala Lumpur dan Gombak...

Berdasarkan ungkapan dan kata-kata sakti yang tertera, jelas mereka mahukananak Badawi undur atas kegagalannya mempertahankan majoriti kukuh kemenangan BN pada pilihan raya lalu.

Antara jejantas yang menjadi sasaran banner-banner yang mengecutkan perut anak Badawi dan Khairy ialah Jejantas Pusrawi Jalan Tun Razak, Jejantas Kg. Baru, Jejantas Jalan Jelatek, Jejantas Pandan Indah MMR2, Jejantas Ampang Point, Jejantas seelpas Hotel Flamingo (mengarah Ulu Klang), Jejantas Ulu Klang, Jejantas Wangsa Melawi dekat Stesyen Petronas, Jejantas Taman Melawati, Jejantas hadapn Giant Hypermarket Taman Permata.

Antara yang sempat dicatatkan. Katanya, banyak lagi banner-banner seumpama ini mewarnai Kuala Lumpur!

Tiada ulasan: