KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Mac 13, 2008

KENYATAAN PKR Yang CETUSKAN KONTROVERSI Hingga ISTANA Tangguh Angkat Sumpah MB PERAK!

By TARMIZI MOHD JAM

BANYAK saya menerima SMS dan emel agar menyiarkan semula kenyataan Timbalan Presiden PKR, Dr. Syed Husin Ali berkenaan rasa tidak puashati parti itu terhadap jumlah atau koata kerusi Exco yang diperuntukkan kepada PKR Perak.

Anda boleh KLIK DISINI atau KLIK DISINI untuk bacaan penuh, yang telah saya paparkan sebelum ini, kira-kira beberapa jam sebelum majlis angkat sumpah yang sepatutnya dilangsungkan di Istana Iskandariah petang tadi.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamu'alaikum dan salam perpaduan. Biar lambat, asalkan selamat. Pandu Cermat, Barisan Rakyat Selamat. Berhati-hati di Pilihanraya. Saya terkejut apabila membaca Angkara PKR, angkat sumbah MB Perak ditangguh. Walau bagaimanapun, setelah diteliti dan disuluh secara positif, ada message yang perlu diberi perhatian mengenai agihan jawatan exco. DAP telah mempunyai 18 kerusi yang majoritinya kaum Cina dalam dewan, apatah lagi ditambah dari PKR kerajaan Perak. Adalah lebih baik dari keuntungan politik jangka masa panjang dan menjadi contoh/alternatif kepada negeri lain, jika jawatan exco dilantik berdasarkan jumlah kaum penduduk termasuk kaun India. Di mana Melayu masih sebagai Majoriti di negeri Perak. Perhatikanlah. Terima kasih. Wallahu'aklam.