KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Februari 26, 2008

SANGGAHTOKSAGO.COM TERIMA HITS YANG KE 50,000 HARI INI!


By TARMIZI MOHD JAM

HARI INI 26 Februari 2008 mencacat satu lagi sejarah. Blog SANGGAHTOKSAGO.COM yang baru berusia enam bulan telah menerima pengunjung yang ke 50,000 pagi tadi tepat jam 10.03 minit.

Saya ucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh pengunjung blog yang terus mengikuti minda saya, baik ke dalam mahupun ke luar menerusi blog sesawang ini.

Kini, blog sudah dianggap medium sebati dengan komunikasi rakyat yang murah lagi berkesan. Bukan suatu yang aneh, pemilik internet mengutip pelbagai info dari web dan blog.

Sanggahtoksago.Com mula beroperasi pada 18 Ogos 2007. Usianya masih muda.

Namun, inilah yang dikatakan ledakan. Awal tahun 2008 ini, nampaknya jumlah pengunjung terus meningkat 1,000 ke 2,000 sehari.

Masa depan blog sebagai alat propaganda dan sosialisasi politik masyarakat kian diterima.

Pelbagai cara diutarakan bagi meningkatkan akauntabiliti bloggers dalam konteks demokrasi siber di Malaysia.

Saya amat teruja dengan sokongan anda semua dan tanpa anda sudah tentu blog ini tidak seaktif sekarang.

Saya terpaksa update dan terus meningkatkan operasinya tanpa jemu sekalipun masa cukup-cukup terhad; disamping cuba untuk mempelbagaikan persembahan dalam blog ini.

Apa yang penting, usaha untuk menjadikan blog ini wibawa dan dihormati menjadi agenda utama saya kepada semua pengunjung yang dedikasi.

Sokonglah blog ini untuk perubahan politik tanahair, dan berilah teguran membina jika difikirkan wajar. Sekian terima kasih.

Tiada ulasan: