KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Februari 25, 2008

Video REMPIT: DR. MARSHITAH Tersingkir, AZEEZ Mahu Bela MAT REMPIT!

Inilah barangkali perjuangan yang nak didekati oleh calon BN Parlimen Baling, Abdul Azeez Abd Rahim, Ketua Putera Umno Malaysia hingga sanggup mencatas Ahli Parlimen dulu, Ustazah Datuk Marshitah Ibrahim.

Tapi Azeez tidak tahu, gejala MAT REMPIT ini adalah hasil didikan cara Umno dan BN. Hatta Islam Hadhari pun gagal membanteras gejala buruk anak-anak Melayu ini kerana itu bukan matlamat mereka!

2 ulasan:

Unknown berkata...

assalamualaikum...
memilih pemimpin mengikut saranan dan peraturan yang ditentukan oleh Allah melalui Al-Quran dan Hadis itulah yang paling baik dan wajib diketahui oleh setiap diri orang yang mengaku beriman kepada Allah dan Hari Qiamat.
sifat pemimpin ialah memimpin rakyat kearah yang diredhai oleh Allah dan bukannya membiarkan rakyat melalui jalan-jalan kemusnahan dan kehancuran, sepatutnya pemimpin menghalang apa-apa perkara yang merosakkan masyarakat dan tamadun.
wajib bagi pemimpin itu mengetahui dalam hal hukum dan peraturan yang di turunkan oleh Allah melalui kitab Al-Quran dan Hadis yang disampaikan oleh Nabi Muhammada Rasulullah.
sebab itu setiap pemimpin memerlukan minda yang lebih tinggi dan terbaik jika dibandingkan dengan orang yang di pimpin.
pemimpin kena tahu, apakah keperluan yang patut berikan kepada rakyat bawahan demi kesejahteraan hidup. dengan itu pemimpin perlu fikir diadakan semua keperluan yang asasi, dari segi berugama, mental, fizikal, moral, prasarana dan semua keperluan yang patut untuk manusia hidup. bukan semata-mata untuk manusia sahaja bahkan alam sekeliling, termasuk "orang utan".
orang utan tak boleh jadi pemimpin kepada manusia, hanya boleh jadi pemimpin dikalangan orang utan sahaja. tapi manusia boleh jadi pemimpin kepada orang utan sebab manusia mempunyai akal dan iman dalam memimpin makhluk di muka bumi ini. orang utan dan binatang lain ada otak tapi tak boleh fikir untuk hal binatang lain selain golongan binatang tersebut sahaja. itulah kelebihan yang Allah jadikan manusia jika sekiranya mereka BERIMAN..........
wassalam.

Tanpa Nama berkata...

Aobo keylogger for Mac, which provides parents with powerful
blocking and monitoring features.

Have a look at my blog post - keylogger free