KLIK JOM FOLO DI SINI

Selasa, Mac 03, 2009

Hari ini jam 1 pm sidang media untuk injunksi menangguhkan Pemilihan Agung Umno di One World Hotel, Bandar Utama Petaling Jaya!

Gambar di atas adalah gambar terbaru Bangunan Perak Darul Ridzuandi Jalan Panglima Bukit Gantang Wahab pagi ini. Laporan selanjutnya di Buletin Online.

SAYA pun dapat jugak SMS seperti berikut, kata Penarik Beca lagi dalam postingnya pagi ini: "Esok (hari ini, 3/3/09) jam 1 pm sidang media utk injunksi menangguhkan Pemilihan Agung Umno di One World Hotel, Bandar Utama Petaling Jaya. Pohon sebarkan."

Di Ipoh, setelah Umno tak yakin bertarung dalam pencak silat demokrasi dan perundangan (hanya setakat tunjuk hero kepung orang tua berumur 69 tahun dan berkerusi roda), bagai biasa ia menggunakan polis. Dewan Undangan Negeri Perak dikepung polis.

Agaknya ada suspek curi kereta dalam tu yang hendak dipukul bantai cukup-cukup. Saya tak naklah tuduh polis adalah pak yet Umno. Soalnya, adakah One World Hotel juga akan dikepung seperti DUN Perak juga supaya tidak ada sidang media tersebut? Kita tunggulah perkembangan selanjutnya.

MENARIK juga. Ketika pemimpin BN sibuk mengambil injuksi mahkamah untuk menghalang "Sidang Dun Tergempar", rupa-rupanya ada sekumpulan ahli Umno juga sedang meniru untuk berbuat demikian bagi menghalang Perhimpunan Agong Umno Mac ini dari berlangsung. Barangkali, ada maksud tersirat dan impaknya selepas ini.

Tiada ulasan: