KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Februari 07, 2008

TIGA MENTERI Yang Dituduh Sebagai "MENTERI GAY" Patut BERSIHKAN NAMA Segera!

Al-Hussyen memintal maklumat baru bahawa "Menteri Gay" itu datangnya dari Johor Darul Takzim dengan tandatanya adakah mereka yang dalam gambar di atas?

By TARMIZI MOHD JAM

BERTALU-TALU sms dan panggilan telefon bertanya kepada saya, siapa “Menteri Gay” yang diuar-uarkan oleh Harakahdaily, Tranungkite dan Malaysia Today?

Susah saya nak jawab sebab saya betul-betul tidak tahu!

“Siapa Menteri Gay itu? Betulkah ada DVD seks ala kaum Nabi Luth yang akan disebarkan di Kepala Batas?” Tanya seorang pemimpin PAS Wilayah Persekutuan kepada saya.

"Mengapa Kepala Batas dipilih?" Tambahnya lagi.

Tulisan Datuk Kamal Amir dalam Malaysia Today dirujuk. Kemudian diulas oleh Datuk Ruhanie Ahmad dalam blognya kuda-kepang.blogspot yang akhirnya barangkali menjadi asas laporan Harakahdaily.

Ruhanie menulis, “Menteri Gay” itu ujarnya daripada komponen BN, tetapi bukannya daripada parti MCA atau MIC. Maknanya dari parti tulang belakang BN iaitu Umno.

Ia dipercayai “melibatkan pemimpin tertinggi negara dalam percaturan moral sewaktu kunjungannya ke Singapura.” Begitulah kelu yang ditampilkan.

Ruhanie merujuk pendedahan blogger Dato' Kamal Amir yang disiarkan dalam Malaysia Today bahawa DVD “panas” itu dipercayai melibatkan pemimpin tertinggi negara dalam percaturan moral sewaktu kunjungannya ke Singapura.

Harakahdaily 22 Januari 2008 melaporkan, sebaik sahaja bekas Menteri Kesihatan, Dato' Seri Dr Chua Soi Lek 'kecundang' gara-gara moral akibat adegan seksnya yang tersebar melalui klip VCD porno, kini ada DVD baru yang hampir serupa bakal meletup.

Terbaru, timbul desas-desus kononnya wujud pembunuhan karektor ke atas beberapa VVIP politik Barisan Nasional (BN) termasuk Umno, menerusi penyebaran DVD atau buku yang dipercayai mengandungi babak-babak skandal seks, dan dijangka akan merebak ke Pahang dalam tempoh terdekat ini.

Trend ini kian berkembang, kata YB Salahuddin Ayub, Ketua Pemuda PAS Pusat ketika ditemui. Ia menuju kancah yang amat jijik dan memalukan.

Menurut sumber, amalan gay menteri berkenaan sebenarnya telah lama diketahui oleh pucuk kepimpinan negara tetapi, ianya dirahsiakan daripada pengetahuan rakyat umum.

Tiadalah diketahui sebab-sebabnya namun ia boleh dijangkakan sudah tentu untuk menjaga imej dan ketahanan parti.

Blogger Dato’ Kamal mendakwa terdapat dua lagi DVD seks mengenai 'dua orang besar' yang mungkin disebarkan oleh pihak tertentu di sebuah negeri di Pantai Timur Semenanjung, menjelang pilihan raya ini.

Datuk Kamal tidak menyatakan siapakah dua orang besar yang disebut-sebutkannya itu.

Desas-desus ini dipanaskan lagi oleh analisis rambang Al-Hussyen dalam blognya al-hussyen.blogspot.com dengan meletakkan tiga gambar menteri yang menjadi teka-teki.

Mereka ialah Menteri Pertanian & Industri Asas Tani, Mahyuddin Yassin; Menteri Pelajaran, Hisyamuddin Hussein dan Menteri Luar, Syed Hamid Albar.

Al-Hussyen memintal maklumat baru bahawa "Menteri Gay" itu datangnya dari Johor Darul Takzim, iaitu negeri yang mengeluarkan Chua Soi Lek dari kabinet Malaysia secara tragis.

Namun, Azalina Othman Said yang juga Menteri Belia & Sukan disingkir oleh Al-Hussyen dari tersenarai suspek "Menteri Gay" kerana beliau seorang perempuan.

Al-Hussyen terus mengumpan pembaca dengan meninggalkan persoalan tergantung untuk dijawab.

Siapakah di antara tiga orang Menteri tersebut yang dikatakan "Menteri Gay"?

“Ini yang buat kita semua suspen dan ternanti-nanti. Bilakah gamaknya klip video lucah tersebut akan didedahkan?” Usik Al-Hussyen dalam komentar pedasnya yang mencapai hit tertinggi 10,062 pembaca dalam Tranungkite.

Terfikir oleh saya, apakah benar semua dakwaan yang amat mengaibkan itu melibatkan tiga menteri ini?

Bagi saya, adalah lebih baik, jika tiga menteri terbabit tampil menafikan tuduhan liar ini bagi memulihkan imej dan membetulkan pra sangka buruk blogger dan rakyat terhadap isu jijik tersebut.

Ia bukannya perkara main-main, yang boleh dipersendakan.

Atau, anak Badawi (Perdana Menteri) sendiri patut menafi dan membersihkan imej mereka kerana ia melibatkan menteri kabinetnya yang sudah tentunya, tuduhan itu akan mencacatkan imej “Islam Hadhari” yang ditungganginya selama ini!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

male enhancement underwear men Motivators help you
keep your goals in no time at all, let us now throw some light on some
of the bee pollen? The berry should be avoided.
But he noted that the fruit was highly sought- after by young and old of all economic classes for its strength and energy- promoting properties and was usually consumed at each meal.
GinsengGinseng is a well appreciated and pleasant activity all
the guests can participate in.

Feel free to visit my site; about Male Enhancement