KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Februari 04, 2008

SAYA Gagal UPDATE Blog. Terpaksa BERKEJAR Ke Hospital Ipoh!

Ibunda tercinta, Latifah Alang Odin, 81 disisi cucunda tersayang yang sering bertandang bertanyakan khabar...

By TARMIZI MOHD JAM

MAAF! Saya tidak upaya mengemaskinikan blog ini. Dua tiga hari tidak mencekuh (menyentuh) komputer langsung.

Saya terpaksa berkejar ke Hospital Besar Ipoh, kerana ibunda saya ditahan di wad dan dirawat di sana setelah keadaannya amat mencemaskan.

Dua abang saya, kekanda Zamzuri dan Datuk Hassan Mohd Jam serta kakak saya Ruhani sudah berada sisi ibunda saya.

Tergesa-gesa saya ke Ipoh dan menyerahkan segala tanggungjawab menjayakan Program Kenduri Rakyat & Himpunan Petugas Pilihan Raya PAS Wilayah Persekutuan kepada Pengarah JPN, Haji Ishak Surin.

Ia berlangsung 3 Februari 2008 jam 9.00 pagi. Sebagai Timbalan Pengarah JPN, saya patut hadir. Tetapi, ibunda saya adalah segala-galanya.

Oleh kerana ketiadaan bekalan darah yang cukup di Hospital Desa Changkat Melintang, Bota, ibunda saya dikejarkan terus ke Hospital Ipoh.

Dua hari saya di sana dan alhamdulillah, keadaannya makin stabil.

Tiada ulasan: