KLIK JOM FOLO DI SINI

Rabu, Jun 10, 2009

PAS lancar produk e-Harakah untuk sebaran berita pantas dan tepat


KUALA LUMPUR: Lidah rasmi PAS, Harakah melangkah setapak lagi dalam menyampaikan maklumat dengan lebih efisien dan cepat kepada pembaca dengan pelancaran produk e-Harakah sempena Muktamar Tahunan PAS ke-55 di Stadium Malawati, Shah Alam, sejurus selepas perasmian muktamar.

Ia merupakan satu produk baru Harakah yang dilancarkan Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dalam acara gilang gemilang di pentas utama.

Menurut Pengurus Pemasaran dan Pembangunan Perniagaan Harakah, Mohd Shuhaimi Embong, idea tersebut timbul selepas terdapat permintaan yang tinggi daripada pembaca yang tinggal di luar negara.

"Harganya adalah sama seperti langganan akhbar Harakah, dan isi kandungannya sama sepertimana Harakah cetak kerana ia menggunakan aplikasi e-browse seperti yang dikendalikan oleh bluehyppo," katanya ketika ditemui.

Buat masa ini ujarnya, pihak Harakah masih melancarkan promosi penggunaan e-Harakah secara percuma sehingga 31 Jun 2009. Bagi pembaca yang berminat, boleh layari laman web http://epaper.nufairshop.com. atau hubungi bahagian langganan di talian 03-4021 3343.

Terdapat hadiah dan cenderahati menarik bagi 100 pelanggan yang pertama mendaftar malah terdapat diskaun hebat bagi pendaftaran langganan Harakah selama setahun sempena muktamar, jelasnya.