KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Oktober 28, 2010

PRK Dun Galas >> Seorang tokoh Umno Kelantan akan keluar parti Sabtu ini!


Di tengah-tengah kesebukan dan keriuhan berkempen di PRK Dun Galas, kedengaran juga bahang cerita yang mungkin menggemparkan politik Umno Kelantan kononnya terdapat seorang tokoh Umno negeri Che Siti Wan Kembang itu yang akan meninggalkan parti (Umno) yang telah disertainya sejak zaman remajanya lagi untuk menyertai Pakatan Rakyat.

Blog AJK Umno Bahagian Wangsa Maju, Locengwangsa mempersoalkan sejauh mana kebenaran desas desus itu? Katanya, sama-samalah kita menunggunya di penghujung bulan ini atau di awal November sebelum hari pembuangan undi pada 4 November yang akan datang. 

Difahamkan tokoh Umno ini akan mengadakan sidang medianya di Kuala Lumpur pada Sabtu ini yakni pada hari perlawanan akhir bolasepak Piala Malaysia diantara Kelantan dengan Negeri Sembilan.

Jika desas desus ini juga menjadi kenyataan, dibimbangi PRK Dun Galas yang sedang hangat berjalan akan memberi impak yang kuat kepada Umno yang mengimpikan Dun itu dirampas semula daripada tangan PAS.

Difahamkan tokoh Umno Kelantan ini begitu kecewa kerana ketokohannya selama ini tidak dipedulikan oleh Umno terutama dalam menggalas gerak kerja PRK Dun Galas yang diketuai oleh Tengku Razaleigh Hamzah sebagai Pengarahnya.

Siapakah tokoh Umno itu... rasanya pihak Pakatan Rakyat juga sudah mengetahuinya, cuma menunggu pengumuman rasmi. Sengaja tak mahu bagi tahu awal, biar kenyataan mendahului berita.

Tiada ulasan: