KLIK JOM FOLO DI SINI

Khamis, Julai 02, 2009

Naib Presiden PAS imamkan solat jenazah ayahnya


PONTIAN: Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub mengimamkan solat jenazah ayahndanya, Allahyarham Haji Ayub Omar, 75, yang telah kembali ke rahmatullah pada 25 Jun lalu di Hospital Pontian.

Allahyarham telah menerima rawatan di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru dan Hospital Pontian, sejak lebih tiga bulan lalu setelah terlibat dalam kemalangan jalan raya di hadapan rumahnya di Kampung Tanjung Piai Serkat, di sini.

Allahyarham yang juga pesara Guru Sekolah Agama Kerajaan Johor, meninggalkan seorang balu, Aminah Abdullah, 60 serta tiga anak.

Selain Salahuddin, dua lagi anak allahyarham Ghazaly (Timbalan YDP PAS Tanjung Piai) dan Aminuddin (Ahli Jawatankuasa PAS negeri/mantan Timbalan Ketua Pemuda PAS negeri).

Salahuddin ketika ditemui merakamkan ucapan terima kasih kepada seluruh pimpinan PAS negeri, saudara mara serta sahabat handai yang tidak putus-putus menziarahi allahyarham arwah bapanya sama ada semasa sakit atau setelahmeninggal dunia, semoga Allah swt mencucuri rahmat ke atas rohnya, Al-Fatihah.

Tiada ulasan: