KLIK JOM FOLO DI SINI

Isnin, Mei 25, 2009

Mohd Sabu lengkapkan saingan tiga penjuru rebut kerusi no 2, Timbalan Presiden PAS


NAIB Presiden PAS, Mohamad Sabu turut mengesahkan akan mencabar Nasharuddin Mat Isa bagi jawatan Timbalan Presiden PAS pada pemilihan minggu depan, lapor Nurul Ain Mohd Husain untuk mSTAR.Online.

"Saya akan tetap bertanding dan tidak akan tarik diri," katanya kepada mStar Online ketika diminta mengulas pendiriannya untuk bertanding jawatan nombor dua parti itu.

Menurut Mat Sabu, beliau telah menghantar borang penerimaan pencalonan kepada jawatankuasa pemilihan parti tiga hari lalu. Urusan penerimaan pencalonan pemilihan PAS ditutup hari ini.

Bagi jawatan Timbalan Presiden, lima orang calon layak bertanding iaitu Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak; Timbalan Murysidul Am PAS, Datuk Dr Haron Din dan dua Naib Presiden PAS sedia ada, Datuk Paduka Husam Musa dan Mat Sabu sendiri.

Minggu lalu, Azizan yang juga Pesuruhjaya PAS Kedah dan Haron Din telah mengumumkan tidak akan bertanding jawatan tersebut. Kenyataan Mat Sabu itu melengkapkan saingan tiga penjuru bagi jawatan nombor dua parti itu.

Pagi tadi Husam yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Salor turut mengesahkan akan bertanding jawatan tersebut. Nasharuddin, Timbalan Presiden PAS sejak dua penggal, pagi tadi mengesahkan kepada mStar Online akan mempertahankan jawatannya buat penggal ketiga.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HIDUP PAS....

PAS PENCATUR DEMOKRASI MALAYSIA.

RAKYAT GEMBIRA DENGAN JANJI-JANJI PAS YANG SUNGGUH BERTENAGA...

HARAP-HARAP TUNAILAH...
ITU AMANAH YANG BERAT DAN PERLU DITUNAIKAN.

JANGAN SUKA MENYALAHKAN ORANG LAIN JIKA KITA TIDAK PANDAI MENARI.
UMNO BANYAK JASA...
PAS JUGA PERLU MENGENANG JASA.

Tanpa Nama berkata...

yeezy
supreme new york
golden goose
kyrie 5 spongebob
steph curry shoes
jordan travis scott
fear of god
golden goose
bape hoodie
kobe basketball shoes